اختتامیه طرح اوقات فراغت آسمانی ها در کانون فرهنگی ثارالله

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
جمعه - 16 شهریور 1397
اختتامیه طرح اوقات فراغت آسمانی ها در کانون فرهنگی ثارالله

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق ، اختتامیه «طرح اوقات فراغت آسمانی ها » در کانون فرهنگی ثارا... وابسته به مسجد سفلی با حضور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئول کانون فرهنگی ثارا ... و جمعی از نوجوانان این کانون برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق ، اختتامیه «طرح اوقات فراغت  آسمانی ها » در کانون فرهنگی ثارا… وابسته به مسجد سفلی با حضور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئول کانون فرهنگی ثارا … و جمعی از نوجوانان این کانون برگزار گردید.

حسین ارجمند ضمن تقدیر و تشکر از زحمات  مسئول کانون فرهنگی ثارا… به عنوان یکی از فعال ترین کانون های شهرستان بافق عنوان کرد «طرح اوقات فراغت آسمانی ها» به عنوان یکی از طرح های بزرگ کانون های فرهنگی  مساجد است که هرساله با برگزاری کلاس های متنوع، جوانان زیادی را جذب مساجد می کند. 

وی در ادامه با اشاره به برنامه های زیر پوشش طرح اوقات فراغت آسمانیها تصریح کرد: برنامه های مهارتی، ورزشی، قرآنی،  آموزشی از جمله برنامه های این طرح است که در کانون ها برگزار می شود.

ارجمند با اشاره به استفاده بهینه از اوقات فراغت  عنوان کرد که  اوقات فراغت به عنوان بهترین فرصت برای ایجاد بستری مناسب و جذب حداکثری جوانان و نوجوانان در برنامه‌های کانون‌های فرهنگی مساجد است و کانون ها باید با برنامه‌ریزی جامع و دقیق، استفاده از تمام ظرفیت ها، تنوع بخشی به فعالیت‌ها و برنامه‌ها و اهتمام نسبت به اجرای فعالیت‌های مورد نیاز روز جامعه و در قالب های جذاب هنری و جوان پسند تلاش کنند.

تفکری مسئول کانون ثار ا.. نیز با اشاره به  فعالیت های کانون به تشریح اقدامات انجام شده  در تابستان پرداخت که مهم ترین آن ها برگزاری جلسات قرآن، استخر، اردوهای تفریحی و.. بوده است  واستقبال نوجوانان از برنامه های کانون را خوب توصیف کرد .

لازم به ذکر است که در حال حاضر ۲۷ کانون فرهنگی مساجد در شهر و روستا توسط اداره ارشاد شهرستان بافق  به ثبت رسیده است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۹۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page