مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق:موضوع ورود دستگاههای نظارتی به شرکت سنگ آهن صحت دارد/ از علت استعفای عسکری بی اطلاعم

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
یکشنبه - 20 مرداد 1398
موضوع ورود دستگاههای نظارتی به شرکت سنگ آهن صحت دارد/ از علت استعفای عسکری بی اطلاعم

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق موضوع ورود دستگاههای نظارتی به این شرکت را تایید کرد.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق موضوع ورود دستگاههای نظارتی به این شرکت را تایید کرد.

رضا فلاح در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان بافق در پاسخ به اینکه موضوع اختلاس در شرکت سنگ آهن صحت دارد ضمن تایید ورود برخی دستگاههای نظارتی به شرکت اظهار داشت:این مبحث قابل پوشش نیست اما بردن نام شخص خاص کاری اشتباه است.

وی افزود: تا زمانی که محاکم قضایی به شرکت اعلام کتبی نکنند نمی توان هیچ اظهار نظری کرد.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق با اشاره به اینکه چنانچه تخلفی صورت گرفته باشد می توان با هر فردی در هر رده ای برخورد قانونی صورت گیرد عنوان کرد:زمانی که رای کتبی ارایه شود و اطلاعات موثق باشد شفاف سازی می شود.

فلاح ادامه داد: اعتقاد شخصی بنده این است در یک سیستم شفاف و سالم اگر انسان فاسد قرار گیرد نمی تواند کاری انجام دهد و اما اگر در سیستم خراب آیت الله زاده هم باشی خراب می شوی.

وی با اشاره به اینکه در صورتی که مواردی از جمله استفاده شخصی از خودرو شرکت سنگ آهن توسط کارکنان مشاهده کردید به من اطلاع دهید خاطر نشان کرد: شایسته است قبل از اینکه آبروی انسانها از بین برود و در فضای مجازی منتشر شود با ارسال پیامک شماره پلاک به سیستم شرکت کمک کنید.

مقام مسوول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بها دادن به نیروی جوان و با انگیزه بیان کرد:اعتقاد دارم اعتماد به نیروی انسانی شرکت موجب ایجاد فرصتی می شود تا نیروهای توانمند خود را نشان دهند.

وی با اشاره به بکارگیری نیرو جدید در شرکت گفت: باید حکومت موروثی در سنگ آهن از بین برود تا بتوان از خوان نعمت پهن شده همگان استفاده کنند.

فلاح افزود: برخی می گویند با توجه به جذب نیرو با شیوه جدید دست و پای خود را می بندی اما تمایل دارم با علم این راه را پیش ببرم دست و پای خود را می بندم تا خارج از ضوابط جلو نروم.

وی در خصوص جدایی ۳۸ آنومالی و صورتجلسه سال ۸۵ تصریح کرد:کل ۳۸ انومالی از آن دولت مرکزی جمهوری اسلامی بوده و در آن سال متولیان مدیر کل صمت بافقی (پورفلاح)،مدیر عامل احمدیه و مدیر تهیه تولید محمدی به نیابت از دولت مرکزی اختیار داشتند در راستای رد دیون دولت به صندوق این کار را انجام دهند.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق با اشاره به ابهام موجود در صورتجلسه خاطر نشان کرد:این بحث حقوقی است و حقوقدانان نظر خواهند داد.

فلاح همچنین پیرامون حق جذب کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق یادآور شد: دستور داده شد نیروهای قرارداد معین و روز مزد دائمی از مرداد ماه و پیمانکاران طبق قانون از ابتدا قرارداد این مبلغ لحاظ شود.

وی در رابطه با حق اشعه نیز چنین عنوان کرد: ابتدا باید اثبات شود. سازمان نظارتی زیر نظر سازمان انرژی بازدید سالیانه ای انجام می دهند اگر بجای برسیم که اشعه وجود دارد این حق نیز پرداخت می شود.

مقام مسوول در خصوص ذخیره چاه گز و واگذاری آن به اصفهان گفت: سنگ موجود درچاه گز عیار خوبی دارد آخرین مزایده چهل و پنج روز قبل برگزار شد که شرکت سنگ آهن با پیشنهاد مبلغ هر تن ۳۸۱ هزار تومان، گل گهر ۳۸ هزار تومان تنی وشرکت ایران متیل با تنی ۶۰۰ هزار تومان در این مزایده شرکت کردند.

وی افزود: پس از اعلام نتیجه مزایده بلافاصله با استاندار، فرماندار،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و.. تماس گرفتم و جلسه شورای تامین نیز در استانداری بدین منظور تشکیل شد.

فلاح همچنین ادامه داد:فرماندار نیز با کارشناسان شرکت سنگ آهن جلسه ای برگزار و بعد از آن در جلسه با با مدیر عامل ایمیدور یشنهاد داده شد معدن چاه گز در اختیار شرکت سنگ آهن قرار گیرد و این شرکت و متعهد شود ۵۰ درصد سنگ دانه بندی ذوب آهن اصفهان را تامین کند و مابقی با مخلوط شدن سنگ کم عیار به کارخانه شرکت سنگ آهن ارسال شود.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق در خصوص میزان فروش و بدهی ذوب آهن اصفهان گفت:فروش سنگ به دو گونه خارجی و داخلی است. در بحث داخلی مکلف هستیم با نرخ پایه که کل فولاد کشور براساس شمش فولاد خوزستان قیمت گذاری می کنند فروش را انجام دهیم.

وی با اشاره به بدهی ۲۰۰ میلیاردی ذوب آهن اصفهان به شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق عنوان کرد:اعلام شد این شرکت باسکول سنگ آهن را قبول ندارد به همین منظور و دریافت بدهی ارسال سنگ از اردیبهشت ماه سالجاری به مدت دو ماه ونیم علیرغم فشارها و رایزنی متوقف شد.

وی تصریح کرد:در هفته گذشته جلسه ای با حضور مدیر عامل ذوب اهن و تیم معاونینش در دفتر صندوق بازنشستگی برگزار و پس از دو الی سه ساعت بحث و بررسی مقرر شد مقداری از بدهی امسال پرداخت و پول سنگی که در حال حاضر بارگیری می شود نقدا بر پایه قیمت جدید پرداخت شود.

فلاح یادآور شد: در این جلسه همچنین مقرر شد۴۵۰ هزار تن کنسانتره به ذوب آهن ارسال و در قبال حتما ۲۵۰ هزار تن اگلومره دریافت کنیم.

وی در خصوص علت استعفای محمد جواد عسکری از مدیر عاملی صندوق بازنشستگی کشور عنوان کرد:اطلاع ندارم شاید خستگی مفرط یکی از دلایل باشد باز هم از خودشان باید سوال شود.

فلاح در پاسخ به اینکه چرا فردی که موضوع بریدن درختان فضای سبز را اطلاع رسانی کرد از شما توبیخ شده است گفت: حساسیت زیادی مردم شهر و شرکت سنگ آهن روی این فضا دارد و هیچ توبیخ از سمت من حداقل نشده است وی مرتب به من پیام می دهد.

وی افزود: وی در فضایی سبز کار می کرده و هر سازمان یکسری قوانین مختص به خود دارد اگر ضعفی باشد باید به شرکت اعلام می شد. به فرض که این خطا را دیدند و درست هم باشد بجای اینکه به سیستم حراست و ناطرین اعلام کنند مستقیم به فضای مجازی، منابع طبیعی،استانداری و.. اعلام شده که این کار از هیچ کس پذیرفتنی نیست.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران –بافق با اشاره به اینکه هییت مدیره مجوز صادر کرد تا با مسوولیت مدیر عامل نظارت بر فضای سبز انجام شود تصریح کرد: قراداد از آخر مرداد ماه به اتمام می رسد و از اول شهریور تحت نظارت خودم انی کار انجام می گیرد.

مقام مسوول در خصوص علت عدم راه اندازی پارک شادی نیز عنوان کرد: اول اینکه مجموعه مشتری زیادی ندارد ثانیا دستگاهها فرسوده و استاندارد نیست نباید اجازه داد با جان افراد بازی شود حاضریم با سبک و سیاق خاص سرمایه گذاری برای استاندارسازی جذب کنیم و این قول را هم می دهیم که کار فضای سبز آن را نیز شرکت برعهده گیرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۴۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page