فرماندار بافق که مدعی است شهدا او را به بافق آورده اند باید روزی جواب مردم و شهدا را بدهد

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
شنبه - 2 دی 1402

فرماندار بافق که مدعی است شهدا او را به بافق آورده اند باید روزی جواب مردم و شهدا را بدهد

رئیس سابق آموزش و پرورش شهرستان در مراسم تکریم خود ضمن گلایه شدید از فرماندار بافق گفت: مصوبات شورای آموزش و پرورش استان ویژه شهرستان که مجری و پیگیری کننده آن فرمانداری و آموزش و پرورش است هیچکدام عملی نشد.

میرجعفری با بیان اینکه امروز می خواهم در رابطه با عدم تعامل برایتان صحبت کنم عنوان کرد:در جلسه صنعت و معدن که در استانداری برگزار شد مقرر شد هفتصد و هفتاد و شش میلیارد تومان که ۱۵۰ میلیارد تومان آن از طرف شخص استاندار و مابقی سالیانه ۵۰ میلیارد تومان توسط صنعت و معدن پرداخت شود تاکنون عملیاتی نشده است.

او افزود: این موضوع را به آقای فرماندار گفتم، فرماندار گفت اطلاعات بد به استانداری داده اند!!! مگر دو درصد عمران و آبادانی چقدر است که ۵۰ میلیارد تومان به آموزش و پرورش داده شود؟!! به ایشان گفتم در جلسه شرف حضور داشتید عنوان می کردید، گفتند نصف این مبلغ بوده من هم گفتم اشکالی ندارد همین ۲۵ میلیارد تومان را پرداخت کنید که تاکنون عددی پرداخت نشده است.

میرجعفری افزود : مصوباتی که در اداره کل نوسازی و مصوباتی که برای هنرستان ها در اداره کل تصمیم گیری شد صدرصد انجام گرفته اما مصوبات شهرستان عملی نشد.

او ادامه داد: شخص فرماندار در بازدید از مدارس عنوان کرد ۲۲ میلیارد تومان برای مدارس هزینه می کند و خودشان نیز این موضوع را رسانه ای کردند و گفتند ۵ میلیارد تومان برای مدرسه آینده سازان که هنوز فرزندان ایثارگر در زمین خاکی هستند و ۴ میلیارد تومان برای هنرستان هزینه خواهند کرد که یک قران هم پرداخت نشد.

او با اشاره به پیگیری های انجام شده از طریق نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برای آموزش و پرورش گفت: به بیان نماینده ایشان وظیفه قانون گذاری و نظارت را دارند، برای پیگیری امور آموزش و پرورش حتی به منزل ایشان رفتم که گفتند «پیگیری می شود» ، کار باید عملی شود کلمه «پیگیری » فایده ندارد.

رئیس سابق اداره آموزش و پرورش شهرستان بافق با بیان اینکه مصوبات استانداری و وزارتخانه را که بگذریم، حداقل توقع بود نماینده مجلس، مصوبات کارگروه توسعه شهرستان را خودشان انجام دهند همانگونه که مصوبات شورای آموزش و پرورش باید توسط شخص جناب آقای فرماندار انجام شود.

او افزود:به والله اندازه سی سال خدمت این مصوبات خستگی آورد و این آقایان یک روزی باید جواب بدهند.کسانی که روی صندلی اول نشستند باید یک روزی جواب بدهند.؛فرماندار باید جواب بدهد همانگونه که مدعی هستند شهدا ایشان را به بافق آورده اند ، به شهدا هم جواب خواهند داد.

میرجعفری گفت: هرگاه برای مصوبات به استانداری رفتم، گفتند تعامل ندارید. پیگیر بحث مشاوره شدم، گفتند عدم تعامل!
این تعامل مد نظر را یک نفر تعریف کند. اگر جایی پاسخ منفی به درخواست غیر منطقی داده شده برای خودم نبوده است و کارها را تیمی و در راستای منافع آموزش و پرورش انجام داده ام، اینها عدم تعامل میرجعفری بود.

از شهرستان تا نزد شخص وزیر در شورای عالی آموزش و پرورش رفتم. اگر ۱۰ درصد مصوبات انجام می شد آموزش و پرورشی آبادتر داشتیم.

میرجعفری بیان کرد:همیشه از اداره کل و نوسازی دست پر برگشتیم.

او بیان کرد:برای انتقال نیروهای ساماندهی شده کوتاه نیامدم، نیروی انسانی تربیت شده بود اما تلفن مقامات شروع شد که اجازه انتقالی این نیروها که برای بافق استخدام شده بودند را به دیگر شهرها بدهم، موافقت نکردم و اینها شد عدم تعامل.

اگر در حین مسؤلیت تندی کردم صرفا برای آموزش و پرورش بوده است و امروز وجدانی آرام دارم که کوتاهی نکردم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۷۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page