تضمین تامین خوراک شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور

دسته: اخبار ویژه
یک دیدگاه
پنج‌شنبه - 14 شهریور 1398
تضمین تامین خوراک شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور از تضمین تامین خوراک شرکت سنگ آهن مرکزی ایران _بافق خبر داد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور از تضمین تامین خوراک شرکت سنگ آهن مرکزی ایران _بافق خبر داد.

شریعتمداری در حاشیه افتتاحیه بوم قلعه آریز واقع در روستای باقرآباد بافق در پاسخ به سوالات خبرنگار” بافق فردا” پیرامون قولش در زمان وزارت صمت در خصوص تامین خوراک شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق گفت: در طی سفر به بافق و بازدید از شرکت سنگ آهن به این تصمیم رسیدم که خوراک باید در اختیار این شرکت قرار گیرد.

وی افزود:این دستور به شرکت ایمیدرو که شرکت مادر در فعالیت معدنی کشور و یکی از شرکت های توسعه ما است اعلام شد.

شریعتمداری با اشاره به اتمام ذخایر موجود سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق تصریح کرد: تلاش بیشتری برای تامین ذخیره خواهیم داشت معدن چاه گز از بهترین معادن است که در اینجا به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که به نوعی مالک مجموعه شرکت سنگ آهن مرکزی است قول می دهیم بیش از قبل در رابطه با تامین منابع مورد نیاز اقدام کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه کنسانتره و گندله با استفاده از خوراک به کار خود ادامه می دهد خاطر نشان کرد: کمیسیونی مرکب از وزارت تعاون و نماینده مردم در مجلس شورا اسلامی تشکیل و مسائل مربوط به انتقال نوع بهره گیری از معادن چاه گز مورد بررسی قرار می گیرد.

وی در پاسخ به اینکه پس از اتمام طرح گندله چه صنایع جوار معدنی دیگری در کنار آن احداث می شود افزود:طرح های آتی مورد بحث نیست در حال حاضر تا مرحله گندله سازی پیش می رویم .

شریعتمداری عنوان کرد:مسئله آب برای طرح های فولادی مهم است و توسعه آن منوط به بررسی زیست محیطی است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه چرا جناب آقای عسکری به عنوان مشاور در این سفر شما را همراهی نمی کنند بیان کرد:به دلیل مشکلاتی که داشتند حضور ندارند بنده از زحمات وی تشکر می کنم در دوره مدیر عاملی او اتفاقات خوبی رقم خورده است.

شریعتمداری در پاسخ به اینکه به عنوان یکی از وزیران که درصد کشور برای توسعه کشور تلاش می کنید نظرتان در خصوص اختلاس آقازاده ها و نارضایتی مردم چیست عنوان کرد: این سوالات را نپرسید به هر حال نظری ندارم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۰۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 16 شهریور 1398 - 12:22 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام خدمت کلیه عزیزانی که پیگیر مسایل بافق هستند امیدوارم با تلاش همه مردم بویژه قشر جوان شهر بافق وبا حضور تمام هموطنان در انتخابات مجلس دوره اینده یکبار دیگر حمایت خود را از اقای صباغیان انجام بدیم که الحق و النصاف تلاش ها و پیگیریهای خوبی دراین چند سال انجام دادن
انتخاب ایشان در دور بعد تکمیل فعالیت های دور اول و همچنین اینده روشنتری برا شهرمان به همراه دارد

You cannot copy content of this page