بلاتکلیفی اعضای صندوق توسعه کشاورزی بافق و پاسخ مدیر جهاد

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 3 مهر 1398
بلاتکلیفی اعضای صندوق توسعه کشاورزی بافق و پاسخ مدیر جهاد

یکی از اعضای صندوق توسعه کشاورزی بافق در گفتگویی تلفنی با خبرنگار"بافق فردا" خواستار رسیدگی و پیگیری به موضوع تعلل جهاد کشاورزی شهرستان در رابطه با پرداخت تسهیلات کم درصد به اعضا این صندوق شد.

یکی از اعضای صندوق توسعه کشاورزی بافق در گفتگویی تلفنی با خبرنگار”بافق فردا” خواستار رسیدگی و پیگیری به موضوع تعلل جهاد کشاورزی شهرستان در رابطه با پرداخت تسهیلات کم درصد به اعضا این صندوق شد.

براساس گفته های این شخص در چند وقت اخیر جهاد کشاورزی شهرستان بافق اقدام به تشکیل صندوق توسعه کشاورزی کرده و با توجه به قول های مساعد داده شده ۲۱۰ نفر با سرمایه اولیه هر نفر ۱۰ میلیون تومان عضو این صندوق می شوند تا بتوانند پس از گذشت مدتی از تسهیلات کم بهره آن استفاده کنند.

جهاد کشاورزی نیز در ابتدای امر به اعضاء قول می دهد تا با تامین آورده ۶۰ درصد توسط آنان ۴۰ درصد مابقی را از طریق تسهیلات دولتی فراهم نماید.

و حال با گذشت بیش از سه ماه از تشکیل صندوق اعضای آن همچنان در بلاتکلیفی بسر می برند.

طبق گفته های این شخص جهاد کشاورزی قول می دهد در ۱۵/۴/۹۸ وام کم بهره را به آنان پرداخت کند.

وی عنوان کرد: چنانچه جهاد کشاورزی قادر به پرداخت تسهیلات نیست تکلیف آنها را مشخص کند تا تعداد بسیاری از اعضاء اقدام به بستن حساب خود کنند.

این شخص که تمایلی به افشای نامش نداشت تصریح کرد: قریب به چهار ماه اگر در هر کدام از بانک های قرض الحسنه ده میلیون تومان سپرده کرده بودیم حالا می توانستیم تسهیلات را دریافت نماییم.

وی از فرماندار و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بافق خواست تا جواب قانع کننده و پیگیری تا حصول نتیجه را در این خصوص داشته باشند.

در ادامه این گفتگو مصاحبه ای با مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بافق انجام دادیم که وی قول مساعد در رابطه با پرداخت تسهیلات به اعضاء تا هفته آینده را داد.

رحمتیان همچنین عنوان کرد:به دلیل زمانبر شدن انتخاب مدیر عامل پرداخت وام با تعویق روبرو شده است.

وی بیان کرد: هیات مدیره این صندوق فردی را به عنوان مدیر عامل به تهران معرفی کرد و مصاحبه انجام شد مدارک وی نیز به اداره ثبت ارسال اما وی از ادامه فعالیت انصراف داد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بافق تصریح کرد: مجددا سه نفر به تهران برای انجام مصاحبه معرفی و بالاخره یک نفر از آنان توانست تاییدیه را دریافت و بزودی پس از طی شدن روال اداری او به عنوان مدیرعامل معرفی و تسهیلات نیز تا هفته آینده پرداخت خواهد شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۱۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page