رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد:موضوع احداث پادگان نظامی از مسوولین شهرستان سوال شود

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 25 مهر 1398
موضوع احداث پادگان نظامی از مسوولین شهرستان سوال شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد گفت: موضوع احداث پادگان نظامی را از مسوولین شهرستان سوال کنید.

IMG_1584
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد گفت: موضوع احداث پادگان نظامی را از مسوولین شهرستان سوال کنید.

معصومه طباطبایی صبح امروز در جمع خبرنگاران شهرستان بافق در پاسخ به اینکه آیا قرار است در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق پادگان نظامی احداث شود گفت:از مسوولین شهرستان سوال کنید.

وی با بیان اینکه موضوعی مطرح و مقرر شد بررسی های لازم انجام شود تا فضاهای دانشگاه مورد بررسی قرار گیرد تصریح کرد:معتقدیم دانشگاه آزاد اسلامی از هزینه مردم احداث شده و در حاضر نیز متعلق به مردم است.

طباطبایی با اشاره به اینکه خوشبختانه در سالجاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق ۳۰ درصد افزایش جذب دانشجو داشته است خاطر نشان کرد: دانشگاه با توجه به دارا بودن رشته های فنی به کارگاه، آزمایشگاه و امکانات دیگری نیاز دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد سازمان مرکزی دانشگاه در نظر دارد تا سلف ها و کتابخانه ها را فعال تر نماید عنوان کرد: تمام جوانب برای واگذاری قسمتی از دانشگاه به پادگان نظامی مدنظر قرار می گیرد.
وی افزود: نهایتا واگذاری بصورت اجاره در اختیار هیات امناء مرکزی دانشگاه است و تصمیم گیرنده نیز ما نیستیم.

طباطبایی در پاسخ به اینکه آیا بررسی ها برای واگذاری یا عدم آن انجام گرفته است عنوان کرد: با توجه به افزایش دانشجو و راه اندازی دو مدرسه سما در دانشگاه؛ فضای خالی نداریم.

طباطبایی در پاسخ به اینکه شایعه ای مبنی بر اینکه نماینده به جد پیگیر راه اندازی پادگان در دانشگاه است گفت: از مسوولین شهرستان سوال کنید ارتباط به واحد ندارد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۰۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page