توجه جدی تر شهروندان بافقی به کرونا ویروس/ممنوعیت پذیرش مهمان توسط ساکنین بافقی

دسته: اخبار ویژه
یک دیدگاه
دوشنبه - 19 اسفند 1398
توجه جدی تر شهروندان بافقی به کرونا ویروس/ممنوعیت پذیرش مهمان توسط ساکنین بافقی

فرماندار شهرستان بافق بر توجه بیشتر شهروندان بافقی به بیماری کرونا ویروس و اقدامات پیشگیری تاکید کرد.

فرماندار شهرستان بافق بر توجه بیشتر شهروندان بافقی به بیماری کرونا ویروس و اقدامات پیشگیری تاکید کرد.

محمد زاده رحمانی صبح امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان که با موضوع پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در محل فرمانداری برگزار شد ضمن تبریک روز ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر هدف از برگزاری این جلسه را هماهنگی بیشتر بین دستگاههای مربوطه و ستاد پیشگیری عنوان کرد.

وی با بیان اینکه جلسات با هدف پیشگیری از بیماری از کرونا ویروس از دو ماه پیش در شهرستان برگزار می شود، افزود: برای انجام اقدامات آگاهی افزایی و مقابله با این بیماری، منتظر امروز نمانده ایم.

زاده رحمانی با اشاره روند صعودی شیوع این بیماری در کشور و استان تصریح کرد: به احتمال زیاد چنانچه در شهرستان پیشگیری و همراهی شهروندان را نداشته باشیم با معضل روبرو شویم.

فرماندار بافق با تقدیر از تلاش های شبکه بهداشت و درمان، نیروهای بسیج، هلال احمر و… خاطر نشان کرد: ورودی های شهرستان در حال کنترل است و دستگاههای لیزری تب سنج توسط شهرداری و شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_بافق خریداری و تحویل شبکه بهداشت و درمان شده است.

وی با اشاره به ضدعفونی کردن اماکن عمومی و کارگاهها گفت: حمل و نقل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_بافق از طریق ریلی صورت می گیرد و ورود کامیون های برای بارگیری از فولاد بافق از کمربندی انجام و راننده نیز حق پیاده شدن از کامیون را ندارد ضمن اینکه کامیونها هنگام ورود به مجتمع فولاد ضدعفونی می شوند.

بالاترین مقام اجرایی شهرستان با بیان اینکه تا به این لحظه مشکل خاصی در محیط های کارگاهی و اداری وجود نداشته است از شهروندان خواست بحث را جدی تر دنبال کنند و از بیرون شدن غیرضروری و تجمع در سطح شهر بپرهیزند.

زاده رحمانی با اشاره به اینکه علیرغم همه تذکرات، پذیرش مهمان توسط برخی از ساکنین مسکن مهر و سایر محلات از شهرهای دیگر کشور انجام شده است افزود: شهروندان بیشتر رعایت کنند تا چرخه انتقال این ویروس قطع شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۹۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
علی جواهری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 19 اسفند 1398 - 5:20 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

چه اقدام قانونی برای جلوگیری از مهمان پذیری ساکنان شهر انجام شده است ؟؟

You cannot copy content of this page