کلنگ زنی جایگاه،سکو و رختکن استادیوم تختی شهرستان بافق

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 2 مهر 1399
کلنگ زنی جایگاه،سکو و رختکن استادیوم تختی شهرستان بافق

مراسم کلنگ زنی جایگاه،سکو و رختکن استادیوم تختی شهرستان بافق با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد،سرپرست فرمانداری،مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق، بخشدار مرکزی و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار شد.

IMG_20200922_183558_177IMG_20200922_183301_498

مراسم کلنگ زنی جایگاه،سکو و رختکن استادیوم تختی شهرستان بافق با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد،سرپرست فرمانداری،مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق، بخشدار مرکزی و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد در این مراسم با بیان اینکه این طرح با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به اجرا در می آید گفت:از این مبلغ ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توسط اداره کل ورزش و جوانان یزد،۳۰۰ میلیون تومان نیز از سوی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق با همکاری فرمانداری اختصاص یافته است.

مسعود شریعتی با اشاره به اینکه زیر بنای این طرح ۵۰۰ متر مربع است عنوان کرد: تا ۲۰ سال آینده در بحث استادیوم ورزشی فوتبال و دو و میدانی و رشته های وابسته به آن مکان مناسبی تامین می شود.

وی با اشاره به شوری آب بافق و پایین بودن کیفیت آن عنوان کرد:این آب برای چمن طبیعی قابل استفاده نبود و نمایندگان فدراسیون اجازه برگزاری مسابقات رسمی را در این زمین فوتبال نمی دادند به همین منظور با توجه به دستورالعمل فیفا این طرح اجرایی شد.

شریعتی با اشاره به انجام زیرساخت ها توسط شورای اسلامی شهر افزود: با پیگیری های لازم مجموعه تختی در ردیف اعتبار ملی قرار گرفت و سالن ایت الله هاشمی نیز از همان کد در وزارت به اتمام رسید.

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد از سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان یکی از اساسی ترین زیر ساخت ها برای میزبانی از مسابقات رسمی توپی کشور یاد کرد و یادآور شد: در حال حاضر این سالن به پیشرفته ترین وسایل اعم از پارکت چوبی،سیستم گرمایش و سرمایشی و سکوها تجهیز شده و آماده برای میزبانی از مسابقات کشوری است.

وی اشاره به طولانی شدن اجرای طرح چمن مصنوعی کرد و افزود: طرح براساس دستورالعمل فیفا پیش رفت تا کاری بنیادی در شهر صورت گیرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد ضمن تقدیر از مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران _بافق، فرمانداری و شورای اسلامی شهر خاطر نشان کرد: چمن مصنوعی خریداری و زیر سازی زمین نیز انجام شده که با تحویل و نصب فنس که جز تعهدات شهر است کار در مراحل پایانی قرار می گیرد.

شریعتی ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته طی ۲ سال کد ملی برای این پروژه اخذ و در بحث پادار کردن اعتبار نامه ای به فرماندار وقت بافق ارسال که با تخصیص ۳۰۰ میلیون تومان آورده اولیه به عنوان اعتبار نقدینگی اسناد خزانه از تهران دریافت شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه با ارائه فیش مبلغ ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پادار از اعتبارات ارزش افزوده کشور اختصاص یافت تصریح کرد: ۳۰۰ میلیون تومان نقدینگی اولیه نیز توسط شرکت سنگ آهن تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه با اتمام این طرح جمعیت ۱۵ هزار نفری را در برمی گیرد گفت:زمین چمن مصنوعی صرف فوتبال نیست و در ۱۲ رشته، دومیدانی و با داشتن سکو سه طبقه با آسانسور ،جایگاه مسوولین، خبرنگاران،میهمانان رختکن با تمام تجهیزات به پایان می رسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از تلاش و پیگیری های رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق با اشاره به اینکه در ۴ سال گذشته بحث چمن مصنوعی دولت آباد،شیطور،باقرآباد و گزستان مدنظر قرار گرفته شده است عنوان کرد: زمین چمن روستای کوشک نیز در دست اقدام است که طی ۳ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۷۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page