پرورش ۴ ملی پوش توسط باشگاه سنگ آهن بافق

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
جمعه - 19 آبان 1402

 

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق از پرورش و معرفی ۴ ملی پوش در رشته های مختلف ورزشی برای اولین بار و بعد از گذشت ۴۰ و اندی سال از پیروزی انقلاب اسلامی توسط باشگاه آهن خبر داد.

مهدی منصوریان در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان بافق که در محل رستوران چغارت برگزار شد گفت: از زمانی که مسئولیت ،مدیریت باشگاه در سال ۱۴۰۰ به بنده واگذار شد؛ با توجه به سابقه ۲۰ ساله ورزشی، برنامه های مدنظر در این مدت با همفکری و همیاری با نظر کارشناسان مورد بررسی قرار گرفت.

او عنوان کرد:مهمترین مسئله ای که در شهرستان بافق وجود دارد استعدادهای ناب ورزشکاران است.

منصوریان با بیان اینکه به دلیل اینکه در دل ورزش بزرگ شده ام این احساس را داشتم که بچه‌های بافق واقعاً مستعد هستند عنوان کرد:

به خاطر وجود مجموعه شرکت سنگ آهن مرکزی زیرساخت‌های خوبی در این چند سال و سال‌های گذشته رقم خورده است تا بازیکنان با به کارگیری از این زیرساخت‌ها و مربیان خوب بتوانند در سطح ملی و بین‌المللی بدرخشند.

منصوریان افزود: در این دو سال بعد از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی برای اولین بار ۴ ملی پوش پرورش داده شده است و در عرصه کشور و حتی بین المللی معرفی شده اند.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق ادامه داد: در رشته تیراندازی با کمان مبینا فلاح برای اولین بار توانست در مسابقات دانشجویان جهان شرکت کند و در رنکینگ بالای جدول ۱۶ تا در مرحله هشتم قرار گیرد.

او خاطر نشان کرد: او در تاریخ مسابقات دانشجویان جهان به عنوان اولین بانوی بومی شهرستان و استان حضور داشت که متاسفانه خبر آن به خوبی پوشش داده نشد.

او گفت: دومین اتفاق خوبی که رخ داد به عنوان اولین ملی‌پوش بانوی ریکرو برای بازیهای آسیایی هانکوگ انتخاب شد و در مرحله اول رنکینگ قرار گرفت.

منصوریان با اشاره به اینکه ایران در رشته ریکرو سهمی نداشته است و همیشه در کامپوند که جهانی است مقام آور بوده عنوان کرد:برای اولین بار کاپیتان تیم لیگ برتر کشور مبینا فلاح است و با عضو میکس دو نفره به عنوان چهار تیم برتر حضور پیدا کرد که توانست مقام چهارمی را برای کشور و برای اولین بار در این رشته کسب کند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page