تیم فوتسال مقطع ابتدایی بافق ؛ جزء ۱۰ تیم برتر کشور

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
شنبه - 21 مرداد 1402

“تیم فوتسال دانش آموزی بافق ” به عنوان نماینده استان یزد در مسابات کشوری فوتسال مقطع ابتدایی جزء ۱۰ تیم برتر کشور قرار گرفت .

تیم فوتسال مقطع ابتدایی بافق ؛ جزء ۱۰ تیم برتر کشور

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بافق ؛ تیم فوتسال مقطع ابتدایی شهرستان بافق که به عنوان نماینده استان یزد در مسابقات کشوری فوتسال مقطع ابتدایی  شرکت کرده بود ، با ۳ برد و۲  باخت و ۱ مساوی جزء  ۱۰ تیم برتر کشور انتخاب شد.

“حاج مهدی کارگران ” سرپرست تیم فوتسال بافق با اعلام این  گزارش افزود : مسابقات  کشوری مدارس در مقطع ابتدایی به میزبانی اردبیل در مردادماه ۱۴۰۲ در رشته فوتسال با حضور ۲۵استان از کل کشور برگزارشد.

وی ادامه داد : مسابقات در قالب در  ۵گروه ۴تیمه و ۱گروه ۵تیمه که تیم منتخب استان در گروه سوم این مسابقات  با تیم های تهران،چهارمحال بختیاری،البرزهم گروه بود و با دوبرد ویک باخت وبا ۷امتیاز و تفاضل ۲+به دور بعد مسابقات صعود کرد.

کارگران ادامه داد : در دور یک شانزدهم به خراسان رضوی که تیم اول گروه ۶بود خورد  واین بازی را به نماینده خراسان واگذار کرد و از رفتن به جز ۸تیم برتر کشور بازماند.

وی افزود : در این مرحله به نماینده کرمانشاه برخورد کرد که با نتیجه ۵بر ۲ به پیروزی رسید ودرمرحله اخر به تیم تهران خورد که نتیجه این بازی مساوی شد ودرضربات پنالتی تهران به پیروزی رسید ودر نتیجه با بازی های عالی وزیبای نماینده استان به مقام ۱۰این مسابقات دست یافت .

سرپرست تیم اعزامی فوتسال اخلاق را مهم ترین سرمایه هر تیم ورزشی دانست و اظهار داشت :مهم ترین اصل ورزش که اخلاق است در این تیم رعایت شد وبازی ها را بدون دریافت کارت زرد وقرمز رابه پایانرساندند و تمامی ناظران ونمایندگان کشوری شاهد بازی زیبا وچشم نواز استان یزد بودند.

وی کسب تجربه در این مسابقات را مهم ترین دستاورد شرکت در این مسابقات عنوان و  خاطر نشان کرد : قطعا با برنامه ریزی وهدف گذاری بهتر این استان، لیاقت قهرمانی در مسابقات کشوری مدارس را درتمامی مقطع های تحصیلی خواهد داشت.

گفتنی است در حاشیه این بازی ها تیم  فوتسال مقطع ابتدایی شهرستان بافق که به عنوان نماینده استان یزد در مسابقات کشوری شرکت کرده بود ، با اهدا بسته های صنایع دستی شهرستان سفیر معرفی بافق به تیم های حاضر در این دوره از مسابقات شد.

تیم فوتسال ابتدایی شهرستان بافق بعد از قهرمانی در استان به عنوان نماینده یزد در مسابقات کشوری فوتسال دانش آموزی مقطع ابتدایی با مربیگری محمد عارف جمالی و سرپرستی حاج مهدی کارگران و با بازی امیر علی کریمی / یاسین شاهپورزاده /ابوالفضل برزگری /امیر محمدبرزگری /جوادزین الدینی /اشکان صالحی /امیرحسین عباسزاده /سجاد خانی /پارسا محمدی / محمدامین دهقانزاده شرکت کرده است.

 

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۱۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page