پیام مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق به مناسبت روز صنعت و معدن

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 10 تیر 1400

رضا فلاح مبارکه مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در پیامی ۱۰ تیر روز صنعت و معدن را به تلاشگران این عرصه و رزمندگان خط مقدم تولید تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

فرارسیدن دهم تیر ماه روز ملی صنعت و معدن فرصت مغتنمی است تا با تبیین و معرفی دستاوردهای صنعتی و معدنی کشور عزیزمان ایران، نقش کلیدی این دو حوزه را در اقتصاد و تحقق اهداف بلندمدت کشور یادآور شویم، عرصه‌ای که تلاش‌های تحسین برانگیز غیور مردان پولادین، چرخ‌های موتور پیشرفت کشور را به حرکت درآورده و با عزمی ملی و مدیریتی جهادی به پیش می‌رود.

بی شک دستیابی به رشد شاخص های اقتصادی و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است، بدون توجه ویژه به حوزه صنعت و معدن امکان پذیر نخواهد بود.

در این بین شهرستان بافق نیز بعنوان یکی از از قطب‌های مهم صنعتی استان یزد دارای جایگاه خاص و ممتازی در سطح ملی است و امیدواریم با استعانت از خداوند متعال و تلاش و همت تلاشگران عرصه صنعت و معدن ، شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش صنعت و معدن در این شهرستان باشیم.
امید است در سالی که به تدبیر و درایتی توام با آینده‌نگری از سوی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به نام ” تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها” مزین شده،شرکت سنگ آهن مرکزی نیز با تکیه بر توان داخلی و بهره برداری مناسب از فرصتهای رشد و توسعه با فائق آمدن بر موانع پیش رو بتواند با شکوفایی روز افزون خود پایه های اقتدار کشور را تحکیم بیشتر بخشد.

اینجانب بر خود لازم میدانم روز ملی صنعت و معدن را به همه تولیدکنندگان، صنعتگران، معدن کاران، مدیران و تمامی کارشناسان این عرصه به ویژه همکاران عزیزم ، این رزمندگان خط مقدم تولید در شرکت سنگ آهن مرکزی بافق که نقش کلیدی در حوزه اقتصاد و تحقق اهداف متعالی شهرستان،استان و کشور دارند، تبریک عرض کرده و از درگاه ایزد متعال، آرزوی موفقیت روز افزون و سربلندی را برای این عزیزان خواهانم.

رضا فلاح مبارکه
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page