رسالت دامپزشکی تامین امنیت غذایی و حمایت از تولیدکنندگان داخل شهرستانی است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 24 دی 1402

 

فرزانه سالاری رییس دامپزشکی شهرستان بافق در حاشیه نشست با برخی از متولیان فروشگاه ها و مراکز بزرگ شهرستان گفت: مهمترین وظیفه دامپزشکی تامین امنیت غذایی است که شایسته است در این راستا، از مسیر حمایت تولیدکنندگان داخل شهرستان گذر کرد.

سالاری افزود: دامپزشکی کار نظارت و بازرسی را به عنوان وظیفه اصلی خود برعهده دارد و ما مسئولین باید با ایجاد بستر مناسب برای تولید و حمایت از واحدهای تولیدی و رفع مشکلات این واحدها زمینه را برای رونق تولید فراهم سازیم.

وی ادامه داد: با توجه به سیاست های ابلاغی، مقام معظم رهبری بر امنیت غذایی و تامین غذای سالم و کافی تاکید دارند. بنابراین ما باید در این مسیر حرکت کنیم و موانع و محدودیت های تولید کنندگان را برطرف کنیم.

فرزانه سالاری در ادامه درباره اهمیت طرح  حمایت از تولیدات داخل شهرستانی، اظهار داشت: به طور قطع با اجرای این طرح علاوه بر حمایت از بهره برداران و تولید کنندگان داخلی، می توان با فروش محصولات، اشتغالزایی و درآمد زایی خوبی در شهرستان داشته باشیم.

سالاری رییس دامپزشکی بافق در پایان با بیان اینکه تولیدکنندگان در بخش فراورده های خام دامی مسئولیت بزرگ و خطیری را برعهده دارند و جهاد کشاورزی و دامپزشکی در کنار آن‌هاست و سعی می‌کنیم حامی و پشتیبان خوبی باشیم، گفت: مسئولیت تولیدکنندگان در بخش فراورده های خام دامی (مانند انواع گوشت قرمز و ماهی و مرغ، لبنیات، عسل و تخم مرغ) تأمین غذای سالم برای مردم است و باید در کنار کمیت به بحث کیفیت تولیدات توجه جدی داشته باشند. چراکه رضایتمندی مردم از تولیدات داخل شهرستان موجب افزایش مصرف و در نتیجه حمایت از تولید و اشتغال در شهرستان خواهد شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page