مسوولین ادارات تا آخرین لحظه، خدمت به مردم را در دستور کار قرار دهند

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
یکشنبه - 1 اسفند 1400
مسوولین ادارات تا آخرین لحظه، خدمت به مردم را در دستور کار قرار دهند

فرماندار شهرستان بافق در گفتگویی با خبرنگار " بافق فردا" پیرامون تغییر روسای ادارات و ارگانهای شهرستان گفت:در این موضوع تصمیم گیر صرفا فرماندار نیست باید تا زمان ابقا یا تکریم و معارفه برخی از مدیران کل صبر کرد و بعد در این خصوص به تفاهم رسید.

فرماندار شهرستان بافق در گفتگویی با خبرنگار ” بافق فردا” پیرامون تغییر روسای ادارات و ارگانهای شهرستان گفت:در این موضوع تصمیم گیر صرفا فرماندار نیست باید تا زمان ابقا یا تکریم و معارفه برخی از مدیران کل صبر کرد و بعد در این خصوص به تفاهم رسید.

محمد علی صمیمی افزود: اینکه یک مدیر یا رییس اداره عنوان کند شاید دیگر مسوول نباشیم و انجام کار مردم را به آینده محول کنیم در نظام اداری پذیرفته نیست.

فرماندار شهرستان بافق با بیان اینکه یک فرد بازنشسته تا زمانی که در خدمت هست باید کار کند تصریح کرد:اگر موضوع بلاتکلیفی مطرح می شود پس حقوق هم گرفته نشود این بحث اصلا قابل پذیرش نیست.

صمیمی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به اینکه مصوبات سفر استاندار در چه مرحله ای است عنوان کرد:مسوول پیگیری مصوبات انتخاب شده و روزانه از طریق استان مکاتبات انجام می شود.

وی همچنین به پیگیری مشکل اینترنت پرسرعت برخی از روستاها از طریق اداره کل ارتباطات ، تزریق ۵ میلیارد تومان به بیمارستان حضرت ولیعصر(عج)،بازدید کارشناسان فنی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و مسوولین شهرداری بافق از محوطه بیمارستان و..‌.که جزو مصوبات سفر استاندار است اشاره کرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۱۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page