همکاری خوب مردم بافق در تحویل اظهارنامه مالیاتی/فرصت تحویل اظهارنامه های مالیات بر عملکرد تا 31تیرماه

دسته: اقتصادی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 16 تیر 1392

رئیس امورمالیاتی بافق عنوان داشت: همکاری خوب مردم بافق در تحویل اظهارنامه مالیاتی/فرصت تحویل اظهارنامه های مالیات بر عملکرد تا 31تیرماه

کاظم شهیدزاده، به مناسبت روز مالیات در گفتگو با «بافق فردا» گفت: دریافت مالیات یکی از مهمترین منابع درآمدی دولت است و این امر موجب تثبیت اقتصادی، ایجاد اشتغال، رشد اقتصادی متوازن و بهبود رفاه اجتماعی میگردد و از این رو برنامه های مختلفی از سوی  سازمان مالیاتی کشور در سالهای اخیر به منظور ارتقای فرهنگ مالیاتی در بین مردم و اقشار جامعه در دستورکار قرار گرفته است.

IMG_10000003028

وی با اشاره به دیدارها و نشست های مختلف با اصناف و بازاریان، اقشار مختلف و سایر مودیان مالیاتی، افزود:  اواخر هفته گذشته نیز با اعضای هیئت رئیسه مجمع امورصنفی و روسای اتحادیه های صنفی شهرستان دیداری داشتیم.

 رئیس امورمالیاتی بافق ادامه داد: در این نشست مباحثی در خصوص؛ کد اقتصادی، تسلیم اظهارنامه مالیاتی عملکرد در فرصت باقیمانده تا 31 تیرماه 92 و دیگر مسایل مختلف مطرح شد.

IMG_10000003505

شهیدزاده، با اشاره به 31تیرماه آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه های مالیاتی عملکرد اشخاص حقیقی و حقوقی و خودروها، عنوان کرد: در این خصوص در سالهای گذشته اطلاع رسانی مناسب و مطلوبی از سوی سازمان مالیاتی کشور به اشکال مختلف انجام شد و این موضوع از سوی مودیان مالیاتی شهرستان نیز با استقبال  خوبی همراه بوده است.

این مسئول مالیاتی، با بیان این مطلب که مودیان؛ اصناف، کسبه، شرکت ها و صاحبان املاک تجاری استیجاری تحویل اظهارنامه را به روزهای آخر موکول ننمایند، ادامه داد: عدم تحویل به موقع اظهارنامه های مالیاتی عملکرد باعث محروم شدن مودیان از تخفیف های قانونی و پرداخت جریمه تاخیر می شود.

وی افزود: برای رفاه حال مراجعین و مودیان گرامی و جلوگیری از رفت و آمدهای مکرر با همکاری یکی از کافی نت های شهر شعبه ای در این اداره مستقر گردیده است.

IMG_10000003504

وی با اشاره به تصور اشتباه بعضی در خصوص مالیات بر ارث، خاطرنشان کرد: بر اساس قوانین مالیاتی در صورت ارائه به موقع اظهارنامه مالیات بر ارث، بخش قابل توجه ای از املاک و همچنین وجوه نقد متوفی در موسسات بانکی دارای مجوز بانک مرکزی از معافیت مالیاتی برخوردار می شود.

 رئیس امورمالیاتی بافق، با تشکر از همکاری خوب مردم و مودیان مالیاتی شهرستان در ارایه مناسب و به موقع اظهارنامه های مالیاتی سال گذشته، گفت: امیدواریم مودیان مالیاتی با برنامه ریزی مناسب در مدت زمان باقیمانده تا31تیرماه نسبت به تحویل اظهارنامه های مالیاتی اقدام و از تخفیف های درنظر گرفته شده بهرمند شوند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page