کسب رتبه های علمی و فرهنگی مرکزبافق/پیشرو درفعالیت های عمرانی

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 14 آبان 1392
رئیس دانشگاه علمی کاربردی بافق،  به جذب 450 دانشجوی جدید الورود در این مرکز اشاره و عنوان داشت: کارشناسی حرفه ای حقوق گرایش دستیار قضایی، مهندسی عمران گرایش نقشه برداری مسیر، مهندسی فناوری الکترونیک صنعتی، مهندسی فناوری اطلاعات IT، کارشناسی حرفه ای حسابداری از جمله برخی رشته های شاخص این مرکز است که جدیدا به رشته های سابق افزوده شده است.
53
حمیدرضاقنبری زاده، در بیان برخی فعالیت های فرهنگی این دانشگاه، گفت: رتبه های مختلف فرهنگی از سوی دانشجویان این مرکز در دانشگاه های علمی کاربردی کشور کسب گردیده است.
قهرمانی در مسابقات فوتبال مراکز علمی کاربردی استان
وی، در زمینه فعالیت های ورزشی، به قهرمانی در مسابقات فوتبال مراکز علمی کاربردی استان و همچنین اعزام دانشجویان به مسابقات ورزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان نماینده استان اشاره کرد.
قنبری زاده در زمینه فعالیت های علمی و فرهنگی، نیز گفت: برگزاری شب شعر علقمه؛ نمایشگاه پیشگیری؛ نمایشگاه عکس عاشورا ؛ هفته بسیج  و برگزاری اردوها و بازدیدهای تخصصی از جمله برخی این برنامه ها است.
وی در زمینه فعالیت های عمرانی این مرکز، خاطرنشان کرد: این دانشگاه در بین دانشگاه های علمی کاربردی در زمینه فعالیت های عمرانی با ساخت 8000 متر فضای آموزشی پیشرو است.
وی به چاپ مقالات ISI اساتید این مرکز در مجلات معتبر علمی اشاره و افزود: دانشگاه علمی کاربردی بافق یزرگترین مرکز در استان از نظر جمعیت و فضای سرانه است.
وی تصریح کرد: اخذ مجوز انتشارات بعنوان تنها انتشارات شهرستان بافق و افتخارآفرینی یکی از دانشجویان رشته مهندسی مکانیک در جشنواره روسیه و ثبت چندین اختراع از دیگر افتخارات کسب شده این مرکز است.
قنبری زاده، از دیگر افتخارات به شرکت دانشجویان این مرکز در نمایشگاه پژوهشی دانشگاه جامع  و شرکت در جشنواره ملی حرکت اشاره داشت.
این مسئول، برگزاری دوره های کوتاه مدت ضمن خدمت شهرستان را یکی دیگر از خدمات این دانشگاه دانست.
برگزاری کرسی های آزاد اندیشی
وی در زمینه برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در این مرکز خاطرنشان کرد: تا کنون برگزاری 2 کرسی آزاد اندیشی درخصوص انتخابات را داشته ایم
وی  در زمینه نحوه تدیس در دانشگاه علمی کاربردی عنوان داشت: زمینه تدریس در دانشگاه علمی کاربردی به صورت حق التدریس است که روش گزینش مدرس بدین صورت است که جهت تدریس دروس “نظری” باید مدرک کارشناسی ارشد اخذ شده را در سایت دانشگاه جامع اسکن کرد تا مرکز در صورت نیاز تائید کند و سپس باید به واحد استان مراجعه کند.
وی تصریح کرد: جهت تدریس دروس عملی از زمان اخذ مدرک کارشناسی باید 8سال گذشته باشد و موارد تائید مانند دروس نظری است که این فرصت را غنیمت شمرده و از همشهریانی که شرایط تدریس را دارند جهت تدریس دعوات به عمل  می آید.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی بافق، از پشتیبانی مردم بافق از  این دانشگاه تشکر کرد و افزود: افتخار میکنم برای این مردم ولایتمدار و قدردان خدمت کرده ام و اگر قصوری بوده به بزرگی خود مرا ببخشند.

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
علی فتاحی بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 15 آبان 1392 - 6:42 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام از زحمات استاد قنبری زاده صمیمانه تشکر بعمل می اورم علی فتاحی بافقی کاردانی تعمیرات مکانیکی 91

You cannot copy content of this page