شروع تمرین تیم فوتبال آهن بافق در شهرستان بافق

دسته: ورزشی
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 17 مرداد 1391

تیم فوتبال آهن بافق، عصر دیروز وارد فرودگاه شهید صدوقی استان یزد شد و از سوی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آهن، سرپرست و اعضای هئیت مدیره این باشگاه مورد استقبال قرار گرفت.

تیم 24 نفره آهن پس از آنکه با اتوبوس به شهرستان بافق عازم گردید در ساعت 21:30 دقیقه شب گذشته در میدان امامزاده عبدا… بافق مورد استقبال علاقمندان  ورزش فوتبال قرارگرفت.

 فیروز کریمی سرمربی و بازیکنان تیم سنگ آهن بافق پس از زیارت آستان متبرکه امامزاده عبدالله(ع) بافق با حضور بر مزار شهدای شهرستان با آرمانهای شهدای انقلاب تجدید پیمان کردند.

کریمی در گفتگوی با خبرنگار ماگفت: شنیده های بنده حاکی از وجود نازنین یکی از فرزندان امام موسی بن جعفر (ع) در شهرستان بافق بود ولی به عینینه از امامزاده عبدا…(ع) زیارت نکرده بودم. وی افزود: از آنجایی که شنیده ام این بزرگوار بسیار برحق هستند بر خود لازم دانستم در حرم ایشان حضور یافته و از وجود ایشان استمداد موفقیت بطلبیم.

 کریمی خاطر نشان کرد: فردا تیم بطور جدی تمرینات رسمی خود را در دونوبت صبح و عصر آغاز می کند.

سرمربی تیم آهن بافق، یادآورشد: درست است که در قرعه کشی، ما در گروه تیم های قدر قرار گرفتیم اما تیم آهن با تمام توان و وجود خود برای حفظ حرمت شهرستان و سنگ آهن در لیگ آزادگان حضور می یابد.    محمودتقی زاده


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 11:53 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام عكس دكتر ميرزايي را عوض نكرديد

You cannot copy content of this page