400 سبد غذایی بین خانواده های نیازمند بافق توزیع می شود

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 21 مرداد 1391
با اجرای طرح رحمت/
400 سبد غذایی بین خانواده های نیازمند بافق توزیع می شود
بافق – خبرگزاری مهر: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق با اشاره به اجرا طرح همای رحمت همزمان با سراسر استان در شهرستان بافق گفت: در قالب این طرح 400 سبد غذایی بین خانواده های نیازمند بافق توزیع می شود.
محمدرضا فتاحی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طرح همای رحمت به منظور احیای سنت حسنه اطعام نیازمندان با حمایت خیران و داوطلبان هلال احمر بافق به مرحله اجرا درآمده است.وی با بیان اینکه در این طرح بیش از 400 سبد غذایی بین خانواده ‌های نیازمند شهری روستایی توزیع می‌شود، افزود: هر سبد غذایی شامل برنج، قند، شکر، خرما، کنسرو و گوشت و … بوده که ارزش تقریبی هر سبد 70هزار تومان است که بین خانواده ‌های نیازمند توزیع می‌ شود.رئیس جمعیت هلال احمر بافق بیان داشت: توزیع این سبد غذایی با حفظ شأن و منزلت افراد نیازمند که از اولویت ‌های اصلی این طرح است، توزیع خواهد شد.

فتاحی یادآور شد: در این طرح به افراد نیازمند که زیر پوشش هیچ سازمان حمایتی خاصی نیستند و توسط افراد معتمد شناسایی شدند، کمک می‌ شود.

رئیس جمعیت هلال احمر بافق افزود: طرح همای رحمت از چند سال گذشته از سوی واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر بافق توسط داوطلبان خیر این جمعیت اجرا می شود.

فتاحی با اشاره به جایگاه و ارزش نیکوکاری در بین مردم ادامه داد: امسال این طرح با همت مردم و خیران شهرستان بافق و همکاری جمعیت هلال احمر همکاری اجرا می شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page