اتمام جاده بافق محور اصلی فعالیت فرماندار جدید قرار گیرد / مسئولین استان برابری و عدالت را در بکارگیری مدیران کل برقرار کنند

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 20 آبان 1395

نماینده مردم بافق، بهاباد،مهریز،ابرکوه و خاتم درمجلس شورای اسلامی گفت:با توجه به پیگیری های انجام شده جاده بافق – یزد تا پایان سال باید به بهره برداری برسد.

محمد رضا صباغیان بافقی در جلسه شورای اداری آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان بافق با بیان اینکه طلائی مقدم یکی از فرمانداران موفق بوده است اظهار کرد: وی توانست از حقوق شهر دفاع کند و اصلا پست و مقام برای او اهمیت نداشت.

وی افزود: زاده رحمانی نیز یکی از فرمانداران موفق و پرکار استان است.
نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه مهریز تصریح کرد: در حال حاضر انتخاب فرماندار شهرستان خاتم به عنوان سرپرست فرمانداری بافق مرا دچار مشکل و گرفتاری کرده است.

وی گفت: مردم خاتم فکر می کنند صباغیانی که ادعای عدالت و برابری در حوزه انتخابیه می کرد آمد و فرماندار موفق شهر را برد.

صباغیان در ادامه گفت:واقعیت این است که من هم مخالف این گزینه بودم و با استاندار نیز در این رابطه صحبت کردم.
بیان کردم که خاتم درحال پیشرفت است نگذارید این توسعه متوقف شود زاده رحمانی فرماندار این شهرستان اشرافیت کاملی بر خاتم داشته و خوب هم کار کرده است.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دیدگاه بافق این است که فرماندار بومی به کار گرفته شود و یک دیدگاه درستی نیز است.

این مقام مسئول با بیان اینکه مسئولین استان برابری و عدالت را در بکارگیری مدیران کل داشته باشند خاطر نشان کرد: از معاون سیاسی، امنیتی و مسئولین استانی می خواهم تا زیر ساختی انجام شود و در سطح استانی و کشوری از بافق نفراتی بر مسند کار باشند.

صباغیان در پایان خطاب به زاده رحمانی گفت:هرکس به بافق آمد و نگاه جناحی داشت نتوانست کار کند و خود و شهر را نیز دچار آسیب کرده است اگر امروز طلائی مقدم موفق است بواسطه این می باشد که فراجناحی عمل کرد و باعث انسجام و وحدت میان مردم و مسئولین شد.

نماینده مردم بافق با اشاره به اینکه یکی از نگرانی های مردم بحث جاده است عنوان کرد: پیگیری های زیادی انجام شده است و قول بر این است که تا پایان سالجاری این طرح به اتمام برسد.

صباغیان از سرپرست فرمانداری خواست تا موضوع اتمام جاده را محور اصلی کار خود قرار دهد.

وی همچنین بر تکمیل و راه اندازی صنایع جوار معدنی ، حل مشکلات فولاد ابویی و اهمیت ویژه به صنایع جوار ریلی تاکید کرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page