شهرستان طبس ثبات مدیریتی ندارد/ مسئولان ارشد استان چاره کنند

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
یکشنبه - 26 شهریور 1391
امام جمعه بخش دستگردان:
شهرستان طبس ثبات مدیریتی ندارد/ مسئولان ارشد استان چاره کنند

“حجت الاسلام اخلاقی فرد” گفت: مدیران وزارت کشور و استاندار محترم، وقتی مدیر انتخاب می کنند، یک مقدار تحقیقات بیشتر کنند، گزینش کنند تا مدیریت در شهرستان ثبات داشته باشد، بنا نیست یک مدیر بیاید، پس از مدتی بلافاصله وقتی یک جریان سیاسی دیگری تحقق پیدا کرد مدیر برود، مدیران با چه امیدی در شهرستان طبس مدیر باشند.


طبس- سرپرستی یزدفردا: امام جمعه بخش دستگردان طبس در خطبه های نمازجمعه این هفته گفت: مسؤلان کشور و مدیران عالی استان یزد، برای انتخاب مدیران دقت کنند، امیرالمومنین برای انتخاب مدیران خود خیلی دقت می کرد، وقتی به آنها ابلاغ می داد در ابلاغ خود به نکاتی تقوایی و فلاح و رستگاری جامعه و توجه به قیامت و نغمت و نعمت الهی، آن مسئول را توجه می داد.

“حجت الاسلام قاسم اخلاقی فرد” افزود: نهج البلاغه را اگر مطالعه کنید و کلام امیرالمؤمنین به والیان خود را اگر قرائت کنید، متوجه خواهید شد که بین انتصابات ما وابلاغاتی که مسؤلین و مدیران ما صادر می کنند، با مدیران منتصب در دولت امیرالمومنین(ع) چقدر تفاوت دارد.

وی تصریح کرد: مدیران ارشد کشور و استان، بر اساس باندهای سیاسی که پرورش دهنده جریانات سیاسی خودشان است، افراد را انتخاب نکنند، مثلا در شهرستان طبس معتمدین و نهاد امامت جمعه بیشتر واقفند به نیروهای مؤمن و مدیران بومی که باید این مهم لحاظ گردد.

خطیب جمعه عشق آباد تاکید کرد: در گذشته هم بنده در یزد خدمت معاون سیاسی استاندار عرض کردم  طبس، شهرستانی که این همه مدیر مجرب و این همه نیروی ارزشمند دارد و مردم نیز تعصب از خودشان نشان می دهند، چه اصراری هست که دو نیروی غیربومی را از خارج استان آن هم از استانهای دور دست بیاورید، حداقل یکی از آنها بومی می بود و یکی دیگر غیربومی و دیدید که دو نیروی غیربومی در مدیریت ارشد شهرستان جواب نداد و طولی نکشید که شیرازه جریان مدیریت آنها در شهرستان طبس از هم پاشید.

حجت الاسلام اخلاقی فرد تصریح کرد: فرماندار و معاون غیر بومی ایشان در حالی که آدمهایی بسیار خوبی بودند، فرماندار قبلی پدر شهید، برادر شهید، بسیارمرد خوش سابقه، متدین، دیندار و فعال که خود شاهد بودیم و معاونشان هم معاون خوبی بود، ولی در عین حال تعصبات بومی و درگیری های سیاسی داخلی و باند بازیها موجب شد که شیرازه مدیریتشان از هم بپاشد.

امام جمعه دستگردان افزود: مدیران وزارت کشور و استاندار محترم، وقتی مدیر انتخاب می کنند، یک مقدار تحقیقات بیشتر کنند، گزینش کنند تا مدیریت در شهرستان ثبات داشته باشد، بنا نیست یک مدیر بیاید، پس از مدتی بلافاصله وقتی یک جریان سیاسی دیگری تحقق پیدا کرد مدیر برود، مدیران با چه امیدی در شهرستان طبس مدیر باشند.

اخلاقی فرد خاطرنشان کرد: مدیران ارشد استان و کشور یا با ائمه جمعه مشورت نکنند، یا اگر مشورت می کنند، با عنایت به ارتباط ائمه جمعه با مقام معظم رهبری و دفتر معظم له، روی این مشورتی که انجام می گیرد اعتماد کنند، امامان جمعه دقت خواهند کرد و سعی می کنند، ظرافت از خود نشان بدهند، ولی متاسفانه در این زمینه ها مشورت نشد.

وی افزود: نهاد امامت جمعه به طور مستقل آرمانها و اهداف رهبری را در جامعه تحقق می دهد و با سیاسی کارها و باندبازی های دیگران کاری ندارد، مستقل است و آزاد و وابسته به هیچ جریان و باند سیاسی نیست، آن وقت چطور می شود ادعا کرد که موضع گیری هایش، پیشنهادهایش و صحبتهایش تنش به وجود می آورد و بعد ممکن است مشکل به وجود بیاورد، پس مدیران ارشد در این جهت مشورت و اعتماد را رعایت کنند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمد رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 26 شهریور 1391 - 11:21 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

عجب امام جمعه با جذبه ای خدا حفظش کند

روح الله این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 27 شهریور 1391 - 9:52 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام خدمت امام جمعه محبوب طبس
مردم طبس قدر این امام جمعه عزیزتان را بدانید و امیدوارم خداوند حافظ و نگهدار او باشد
واقعا مردم عزیز طبس باید به چنین امام جمعه ای افتخار نمایید

You cannot copy content of this page