ضرورت اطلاع رسانی جاذبه های گردشگری بافق

دسته: عمومی , محیط زیست، منابع طبیعی، گردشگری , میراث فرهنگی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 11 تیر 1396

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت : اطلاع رسانی جاذبه های گردشگری شهرستان بافق یک ضرورت است‌.

سید مصطفی فاطمی در نوزدهمین نشست مجمع هم اندیشی توسعه شهرستان بافق اظهار داشت: این شهرستان بواسطه خبرنگاران فعال می تواند گامهای بلندی در راستای اطلاع رسانی و معرفی جاذبه های گردشگری خود بردارد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تلاش افراد علاقمند در حوزه گردشگری بویژه در بحث سرمایه گذاری قابل تقدیر است عنوان کرد: همدلی بین مسئولان بافق یکی از مزیت های پیشرفت در موضوع گردشگری است.

فاطمی با بیان اینکه این همدلی در کمتر شهرستانی از استان وجود دارد تصریح کرد: برگزاری دومین جشنواره تابستانی توسط شهرداری کاری بس متفاوت و اصولی بود که توانست بافق را به ایران بخوبی معرفی کند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ابراز امیدواری کرد در سالجاری جشنواره تابستانی با کیفیت بهتر از سال گذشته اجرا شود.

وی با بیان اینکه بافق در حوزه زیرساخت مشکل خاصی ندارد خاطر نشان کرد : باید با برنامه ریزی اصولی در جهت کمک به سرمایه گذاران این عرصه از جمله هتلداران کمک کرد.

فاطمی همچنین بر لزوم برنامه ریزی صحیح در جهت پرکردن وقت گردشگر و توریست در شهرستان تاکید کرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page