مردم بافق درباره روز خبرنگار و خبرنگاران شهرستان چه می گویند؟

دسته: اجتماعی , اخبار ویژه
یک دیدگاه
دوشنبه - 16 مرداد 1396
مردم بافق درباره روز خبرنگار و خبرنگاران شهرستان چه می گویند؟

واژه خبرنگار برای مردم جامعه و بویژه شهرستان بافق بسیار آشنا است.

واژه خبرنگار برای مردم جامعه و بویژه شهرستان بافق بسیار آشنا است.

آنان خبرنگار را پل ارتباطی بین خود و مسئولان شهر می دانند و از آنان توقع دارند با چشمان تیزبین و گوشهای شنواتر از دیگران آنچه در شهر روی می دهد را بدون اغراق بیان کنند.

در آستانه روز خبرنگار ،خبرنگار “بافق فردا ” به جمع مردم این شهرستان رفت و پیرامون رسانه، خبر و خبرنگار با آنها به گفتگو نشست.

احمد قلی پور صاحب مغازه تعمیرات لوازم صوتی و تصویری خیابان مهدیه کار خبرنگار را کاری بس سخت و دشوار عنوان کرد و گفت: گرچه علاقه ای به این شغل ندارم اما دوست دارم آنچه می شنوم و به عنوان خبر می خوانم فقط صداقت باشد.

IMG_20170807_134322

وی با بیان اینکه در بین خبرنگاران شهرستان حبیبیان و سایت بافق نیوز همچنین هفته نامه افق کویر را می شناسد افزود: گاهی اوقات واقعیت آنچه اتفاق افتاده به مردم منعکس نمی شود.

قلی پور ادامه داد: تغییر و تحول در خبر اصلا کار نادرستی است و خبرنگار باید از صداقت در گفتار و کلام برخوردار باشد.

وی با اعلام اینکه از روز اختصاصی خبرنگار اطلاعی ندارم خاطر نشان کرد : خبرنگار آیینه تمام نمای جامعه است.

محسن عبدالغفوری صاحب مغازه جواهری اسلامی روز شهادت شهید صارمی را روز خبرنگار عنوان و یادآور شد: رسانه ها بافق را اصلا نمی شناسم.

IMG_20170807_134320

وی افزود: وقت کافی برای خواندن خبر ندارم اما همواره دوست داشتم یک خبرنگار ورزشی باشم.

عبدالغفوری با بیان اینکه در بین خبرنگاران بافق تنها خانم بیگی را می شناسم اظهار داشت: دلیل شناخت وی هم به خاطر این است که هر از گاهی برای فروش یا خرید طلا به مغازه می آید و نام او را قبلا از مردم شنیده بودم.

علی دهقانزاده صاحب مغازه پوشاکی واقعدر خیابان وحشی بافقی با بیان اینکه دقیقا نمی دانم چه روزی روز خبرنگار است گفت: وظیفه خبرنگاران و اصحاب رسانه کسب خبر صحیح و انعکاس آن در هفته نامه ها و سایت ها است.

IMG_20170807_134332

وی به اشاره به نام هفته نامه افق کویر، امین و سایت بافق فردا ادامه داد:به نظر من خبرنگاران شهرستان در منعکس کردن اخبار صادق نیستند برخی به دنبال منافع شخصی و حزب گرایی می باشند‌.

دهقانزاده که به خوبی با نام علی عبداللهی آشنا بود تصریح کرد: وی خبرنگاری صادق است و توانسته بدون غرض ورزی اخبار شهرستان را پوشش دهد.

وی در توصیه ای به خبرنگاران بافق از آنان خواست تا با آبروی مردم براحتی بازی نکنند و برای هر خبر اطلاعات دقیق داشته باشند.

وحید تفکری صاحب مغازه جواهری کوثر در این گفتگو شرکت کرد و ضمن تبریک روز ۱۷ مرداد به خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان اظهار داشت:اخبار هفته نامه های امین و افق کویر، سایت های بافق فردا، آفتاب بافق و بافق آنلاین را مطالعه می کنم.

IMG_20170807_134330

وی با بیان اینکه خبرنگاران بافق جسور و فعال هستند افزود: به جز برخی که اخبار را از روی غرض منتشر می کنند بقیه رسالت سنگین خود را بخوبی انجام می دهند.

وی با اشاره به اینکه علی عبداللهی، راضیه بیکی و محمود تقی زاده را به خوبی می شناسد تصریح کرد: عبداللهی توانسته است با ارسال اخبار زیبا و پر محتوا بافق را به کشور معرفی کند.

تفکری با بیان اینکه دوست دارد یک خبرنگار باشد خاطر نشان کرد: این شغل آب و نانی ندارد اما عشق، علاقه و ایثار سرلوحه کار خبرنگار است.

وی از اصحاب رسانه خواست تا به دور از جناح بازی و حاشیه رسالت خود را انجام دهند.

خواهر شهید کلانتری که در حوالی خیابان وحشی بافقی با او برخورد داشتیم در این گفتگو گفت: ۱۷ مرداد روز شهادت شهید صارمی را به خبرنگاران شهرستان تبریک می گویم و امیدوارم رسانه بافق راه شهدای رسانه را ادامه دهند.

IMG_20170807_134328

وی از خاطرات شهید بزرگوارش نیز سخن به میان آورد و اظهار داشت: در آن زمان با امکانات کم شهید کلانتری وارد این عرصه شد و در این راه نیز به عهد خود پایبند بود.

IMG_20170807_134327

تقی کوشکی زاده صاحب مغازه برادران کوشکی نیز ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران و اصحاب رسانه بافق گفت: این شهرستان از نظر وجود خبر و رسانه غنی است.

IMG_20170807_134325

وی متذکر شد: بافق فردا، افق کویر، آفتاب بافق، امین، بافق خبر و سایت جدید علی زارع که نامش در خاطرم نیست را بخوبی می شناسم.

تقی زاده ضمن تقدیر از خبرنگار آزاد صدا و سیما بافق فردا تصریح کرد: الحق و الانصاف که فعالیت خوبی در رابطه با معرفی بافق و بافق شناسی در حال حاضر انجام شده است.

دهیار روستای شادکام آخرین فردی است که در این گفتگو شرکت می کند.

IMG_20170807_134323

وی گفت: ۱۷ مرداد روز شهادت شهید صارمی روز خبرنگار است.

صالحی با برشمردن نام افق کویر، بافق فردا، آفتاب بافق، بافق خبر و بافق نیوز خاطر نشان کرد: از زمان دهیاری اینجانب قدمهای موثری در رابطه با معرفی روستای شادکام برداشته شده است .

وی همچنین از خبرنگار بافق فردا خواست تا نام تلاشگران عرصه خبر علی عسکری، حسین تشکری،محمد عباسی، علی عبداللهی، محمود تقی زاده، علی حسن پور،سعید تشکری و مهدی فتوحی در سایت عنوان و از زحمات شبانه روزی آنان تشکر شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۲۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 24 اسفند 1398 - 10:57 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام چرا باتوجه به تعطیلی تمام مغازه ها وپارکها به علت کرونا .کسی از باز کردن مجدد مدارس با دستور رییس اموزش پرورش حرفی نمیزنه اونم تو این شرایط .امروز ۲۴ شاهد بودم تعدادی بچه تو حیاط مدرسه بازی میکردن وقتی سوال کردم را مدرسه بازه گفتن دستور رییس اموزش پرورشه اونم بافق.دم مسولین گرم

You cannot copy content of this page