کارشناس مدیریت بحران استان یزد:کارگاه آموزشی “مدیریت بحران” برای مدیران ادارات استان یزد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 22 مرداد 1396
کارگاه آموزشی “مدیریت بحران” برای مدیران ادارات استان یزد

کارشناس مدیریت بحران استان یزد گفت: مدیران ادارات استان در کارگاه آموزشی "مدیریت بحران" شرکت می کنند.

IMG_20170813_081943

دبیر اجرایی دوره آموزشی غدیر ۳ گفت: مدیران ادارات استان در کارگاه آموزشی “مدیریت بحران” شرکت می کنند.

احمد آخوندی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی همایش بحران با بیان اینکه این همایش به مدت دو روز در بافق برگزار می شود گفت: مدیریت بحران و استفاده از امکانات بالقوه و بالفعل در سطح کلان ، استان و شهرستان یکی از موارد مهم زمان بحران است.

وی با اشاره به دستور رئیس جمهور در رابطه با آموزش مدیران ارشد،میانی و پایه اظهار داشت:بعد از حادثه پلاسکو و معدن گرگان با دستور شخص رئیس جمهور آموزش، هماهنگی و تمرین ستادها بحران در دستور کار قرار گرفت.

IMG_20170813_081944

آخوندی همچنین افزود: استانداران کشور در وهله اول آموزش های لازم را فرا گرفتند و در مرحله دوم نیز تمامی مدیران کل بحران استانها در سال گذشته طی سه روز در مشهد مقدس موارد ضروری زمان بحران را آموزش دیدند.

دبیر اجرایی دوره آموزشی غدیر ۳ همچنین با بیان اینکه پیش بینی مرحله چهارم در سطح استان است عنوان کرد: مدیران ادارات شهرستان های استان در قالب یک تیم با آموزش های لازم آشنا می شوند.

IMG_20170813_081941

وی هدف از برگزاری کارگاه دو روزه در بافق را تمرین ستاد بحران استان بیان و ادامه داد: همه در قالب یک تیم و به عنوان عضوی از شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان به فرماندهی فرماندار فعالیت خواهند کرد.

آخوندی بیان کرد: اعضای ستاد بحران شهرستان ها با پوشیدن کاور یک رنگ و داشتن کارت شناسایی در این دوره از کلاس های آموزشی حضور پیدا می کنند.

دبیر اجرایی دوره آموزشی غدیر ۳ با بیان اینکه از لحظه ورود تا خروج یک ناظر و تسهیل گر همراه با گروه است تصریح کرد: عملکرد گروه توسط افراد مذکور بررسی و در صورت نیاز به کمک با گروه همکاری می کنند.

آخوندی گفت: پذیرش شهرستان از سه شنبه شب شروع و چهارشنبه صبح برای کل تیم ها کلاس آموزشی در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: عصر چهارشنبه نیز اعضای ستاد بحران هر شهرستان در رابطه با سناریو در قالب کارگاه در کلاس های مختلف بحث و به جواب سوالات پاسخ می دهند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۳۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page