پیام دعوت رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه ای بافق برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 21 بهمن 1396

باتوجه به نزدیک شدن به روز٢٢بهمن،عزیزالله عباسیان رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه ای بافق طی پیامی ازکلیه پهلوانان،مدیران ومرشدان، و ورزشکاران دعوت نمود که ان شاالله در این روز بزرگ حضوری گسترده و چشمگیر داشته باشند.

عباسیان در این پیام همچنین اشاره کرده است: چه کسی است که واقف نباشدکه انقلاب اسلامی ایران با چه مشکلات و تلاشهایی و توسط چه کسانی به ثمرنشسته است، چه علما و چه انسانهای متفکر و وراسته ای که در راه به نتیجه رسیدن ازادی و حفظ ناموس این ملت جان خود را نثار انقلاب نکردند.

چه خانواده هایی که فرزندان خود را در جهت حفظ ارزشها و ارمانهای دین مبین اسلام پیش کش کردند.کمتر فردی را مشاهده می کنید که فردی در خانواده اش به شهادت نرسیده باشد چه در ابتدای شروع انقلاب و چه در جنگ تحمیلی وغیره.

بنابراین ملت ما مثل همیشه هوشیار است و با حضور خود در راهپیمایی ها به دشمنان نظام نشان خواهند دادکه به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهند داد خون شهدا که در راه به ثمررسیدن این انقلاب به زمین ریخته است پایمال شود.

عباسیان افزود دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چه در داخل کشور و چه در خارج از مرزهای ایران همواره در پی ضربه زدن به این نهضت وانقلاب بوده و هستن و ما با حضور فعال و گسترده در این راهپیمایی به انها خواهیم گفت هرگز و درهیچ زمانی نقشه های انان به نتیجه نخواهد رسید.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page