پیام تقدیر و تشکر رییس هیات سوارکاری شهرستان بافق

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
شنبه - 12 اسفند 1396

سپاسگزار و قدردان همه عزیزان و مسئولین دلسوز و همدل هستم که در امور مختلف با وفاق و همراهی با دلسوزی خدمت رسانی میکنند؛ علی الخصوص فرماندار عزیز و محبوب و امام جمعه معزز و بزرگوار که همیشه و در همه حال همراه و یاری رسان ما بودند.

لازم است از کلیه عزیزانی که در مراسم قبل و کلنگ زنی شروع پیست حضور داشتند خصوصا امام جمعه معزز قدردانی کنم و در ادامه روند آماده سازی پیست سوارکاری از جناب حاج جواد عسکری عزیز و دلسوز و مجموعه سنگ آهن به لحاظ کمک های بی دریغ جهت زیرسازی مجموعه تشکر فراوان نمایم.

همچنین از مدیرکل محبوب ورزش و جوانان که همیشه دلسوز شهر و پشیبان بودند ؛ ریاست محترم و تلاشگر اداره ورزش وجوانان بافق ؛ بخشدار معزز،معاونت محترم فرماندار و حراست محترم فرمانداری ؛ شهردار عزیز و شورای محترم شهر و مجموعه شهرداری؛ روسای محترم منابع طبیعی ؛ محیط زیست و جهاد کشاورزی ، تک تک دوستان خودم در هیات سوارکاری شهرستان و استان و سایر عزیزان و مسئولین و خبرنگاران عزیز که بنوعی در بثمر رسیدن پیشرفت سوارکاری بافق یاری رسان بودند در کمال خضوع و خشوع سپاسگزاری میکنم.

بی شک اگر یاری همه عزیزان نبود امکان انجام زیرساخت مجموعه بزرگ سوارکاری در شهرستان بافق بعد از سالها انتظار علاقمندان وجود نداشت.

امید آن دارم که به لطف خداوند و کمک های بزرگان و دلسوزان شهر و همکاری دوستان بزرگوار با همدلی و وفاق در آینده ای بسیار نزدیک شاهد افتتاح فازهای دیگر و تکمیل این مجموعه عظیم ورزشی تفریحی که باعث رونق و پیشرفت شهر میشود باشیم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۲۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page