گفتگو با تنها داور فعال شهرستان بافق در استان یزد

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
شنبه - 12 خرداد 1397
گفتگو با تنها داور فعال شهرستان بافق در استان یزد

سید حسین حسینی بافقی تنها داور فعال شهرستان در استان یزد که در چندین لیگ فوتبال کشور داوری کرده است امروز سوژه گفتگوی" بافق فردا" است.

IMG_20180602_112606_474

سید حسین حسینی بافقی تنها داور فعال شهرستان در استان یزد که در چندین لیگ فوتبال کشور داوری کرده است امروز سوژه گفتگوی” بافق فردا” است.

وی از دوران ابتدایی در زنگ ورزش به تشویق معلم ورزشش آقایی داوری مسابقات فوتبال را برعهده گرفته و از همان زمان این کار را ادامه می دهد.

IMG_20180602_112600_943

حسینی در این گفتگو گفت:به طور حرفه ای در سال ۱۳۹۰ مدرک درجه ۳ در مهریز، سال ۹۲ مدرک درجه ۲ را در بیرجند، سال ۹۴ مدرک درجه یک را در شهر کرد و اردیبهشت ۹۷ مدرک ملی که بالاترین مدرک داوری ایران است را در شهرکرد با مدرسی استاد حسین عسکری اخذ کردم.

IMG_20180602_112602_478

وی افزود:از سال ۹۲ در لیگ های پایه کشور سابقه قضاوت دارم و سال ۹۵ نیز در لیگ سه کشور تعداد ۱۰ بازی را قضاوت کرده ام.

داور نامدار بافقی با بیان اینکه در سال ۹۶ تعداد ۷ بازی در لیگ دو و۴ بازی در لیگ سه را قضاوت کرده است عنوان کرد:فعلا تنها داور فعال شهرستان بافق در استان هستم.

حسینی همچنین با اشاره به اینکه تمام دوره ها با هزینه شخصی سپری شده است خاطر نشان کرد: رسیدن به مدرک بین المللی و قضاوت در جام جهانی با حمایت مسوولین از آرزوهای من است.

وی ضمن تشکر ویژه از والدین، همسر و تمامی اساتیدی (خواجه ای فتاحی )که از او حمایت کردند تصریح کرد: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن،رئیس کمیته داوران استان یزد(محمود میرجلیلی ) و رئیس هیات فوتبال زحمات زیادی را برای بنده متقبل شدند.

جوان موفق بافقی گفت: جوانان شهر به سمت داوری مسابقات گام بردارند چرا که در حال حاضر ورزش بافق با فقدان شدید داوری روبرو می باشد.

وی بیان کرد: لزوم داشتن فوتبال قوی وجود داوران قوی است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۵۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page