فرماندار بافق در نشست خبری با اصحاب رسانه عنوان کرد:ایجاد نیروگاه خورشیدی در بافق/ دامداران حفاظت از احشام خود را جدی تر دنبال کنند

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
شنبه - 23 تیر 1397
ایجاد نیروگاه خورشیدی در بافق/ دامداران حفاظت از احشام خود را جدی تر دنبال کنند

فرماندار شهرستان بافق در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران از ایجاد نیروگاه خورشیدی خبر داد و گفت: کمبود برق در کشور ناشی از خشکسالی های اخیر است.

فرماندار شهرستان بافق در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران از ایجاد نیروگاه خورشیدی خبر داد و گفت: کمبود برق در کشور ناشی از خشکسالی های اخیر است.

محمد زاده رحمانی با اشاره به قطعی برق در بافق اظهار داشت: طی برگزاری جلسه ای با مدیر توزیع برق استان کاهش خاموشی در شهرستان با توجه به دمای بالا پیگیری می شود.

وی با ابراز امیدواری برطرف شدن دوره گذرا خاموشی برق در کشور عنوان کرد: قطعی برق تلنگر خوبی برای استفاده بهینه از سرمایه خدادادی و انرژی خورشیدی است.

زاده رحمانی در ادامه از حضور سه سرمایه گذار حقیقی و حقوقی برای راه اندازی نیروگاه خورشیدی در بافق خبر داد و خاطر نشان کرد: با این روند کمبود برق ناشی از برق آبی جبران می شود.

فرماندار بافق ادامه داد: روستاییان نیز می توانند با همکاری شرکت پشتیبانی و دریافت ۳۰ میلیون تسهیلات با بکار گیری پنل های خورشیدی در پشت بام منازل خود از درآمد پایدار برخوردار شوند.

زاده رحمانی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوال خبرنگار افق کویر در رابطه با افزایش سرقت احشام و کمبود نیروی انسانی در نیروی انتظامی برای ممانعت از این کار بیان کرد:دامداران حفاظت از احشام خود را سهل نگیرند و با دقت نظر بیشتری وارد عمل شوند.

فرماندار بافق عنوان کرد: کمبود نیروی انسانی تایید نمی شود و نیروی انتظامی باید وظیفه خود را جامع و کامل انجام دهد.

ادامه دارد…


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۰۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page