فرماندار بافق گفت:ایجاد اشتغال برای ۲ هزار و ۱۵ نفر در سال ۹۶

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
شنبه - 23 تیر 1397
ایجاد اشتغال برای ۲ هزار و ۱۵ نفر در سال ۹۶

فرماندار بافق در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان گفت: در مقایسه با سال گذشته آمار ایجاد اشتغال در بافق رشد قابل توجه ای داشته است.

فرماندار بافق در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان گفت: در مقایسه با سال گذشته آمار ایجاد اشتغال در بافق رشد قابل توجه ای داشته است.

محمد زاده رحمانی با بیان اینکه در سال گذشته ۱۴ هزار و ۱۵۰ نفر کارگر، تکنسین، مهندس و …‌در بخش های مختلف شهرستان مشغول بکار بودند اظهار داشت: این رقم در سالجاری به ۱۴ هزار و ۷۰۰ نفر رسیده است.

وی با اشاره به اینکه بافق و مهریز از کمترین نرخ بیکاری برخوردار هستند عنوان کرد:با هماهنگی کارگروه توسعه شهرستان سعی شده است جذب نیرو از طریق سیستم کاریابی انجام شود.

زاده رحمانی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر ساخت ساختمان راهنمایی و رانندگی در ورودی شهر عنوان کرد: ساخت ساختمان پلیس راه در محور یزد بافق بهاباد و ساماندهی ساختمان کلانتری از خواسته های نیروی انتظامی بود و در خصوص ساختمان راهور هیچ درخواستی به فرمانداری ارسال نشده است.

فرماندار بافق همچنین در پاسخ به اینکه برای بهبود کیفیت آب شهر چه تدبیری اندیشیده شده است با اشاره به تامین آب شرب شهر از منابع ذخیره دشت قطرم، ذخیره سنگ آهن و آب انتقالی گفت: خوشبختانه با توجه به قطعی آب در مناطقی از استان تاکنون بافق با این مشکل روبرو نشده است.

بالاترین مقام اجرایی شهرستان در ادامه نشست در پاسخ اینکه چه نظارتی بر روی کار نانوایی ها انجام می شود تصریح کرد: با همکاری اداره صمت بازرسی و کنترل کیفیت نان صورت می گیرد و در صورتی که شهروندان شکایت خاصی مد نظر دارند می توانند به فرمانداری ارجاع دهند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

وی در پاسخ سوال دیگر که توسط خبرنگار هفته نامه امین مبنی بر جذب ۱۵ درصد عوارض از فروش معادن به شهرستان، خاطر نشان کرد :علاوه بر جلسه ای که با حضور نماینده، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیر کل امور اقتصادی در استان برگزار شد جلسه دیگری نیز در تهران در سازمان ایمیدرو با حضور نماینده تشکیل و این موضوع در دست بررسی و پیگیری می باشد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۲۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page