فرماندار بافق:پیشرفت فیزیکی بیمارستان ۹۶ تختخوابی مناسب نیست

دسته: اخبار ویژه
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 16 مرداد 1397
پیشرفت فیزیکی بیمارستان ۹۶ تختخوابی مناسب نیست

فرماندار شهرستان بافق در جلسه بررسي و تبادل نظر پيرامون مسائل و مشكلات حوزه درمان که با حضور معاونت درمان و رییس امور بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و جمعی از مسوولین شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد از کند بودن روند پیشرفت فیزیکی بیمارستان ۹۶ تختخوابی ولیعصر (ع) اظهار تاسف کرد.

فرماندار شهرستان بافق در جلسه بررسی و تبادل نظر پیرامون مسائل و مشکلات حوزه درمان که با حضور معاونت درمان و رییس امور بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و جمعی از مسوولین شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد از کند بودن روند پیشرفت فیزیکی بیمارستان ۹۶ تختخوابی ولیعصر (ع) اظهار تاسف کرد.

محمد زاده رحمانی با بیان اینکه شهرستان به تعهدات خود در رابطه با تخصیص اعتبار و ساخت بیمارستان تا مرحله اسکلت بندی انجام داده است اظهار داشت:مجموعه مذکور از دیماه سال ۹۵ برای ادامه ساخت تحویل مدیریت فنی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد شده است.

وی افزود: طی دو بازدید از این ساختمان طبقات مراحل سفت کاری را طی می کند و نیاز دارد تا با سرعت بیشتری تجهیز شود.

زاده رحمانی همچنین با اشاره به طرح تغییر تحول سلامت عنوان کرد: اهم مشکلات در حال حاضر شهرستان نبود متخصص سونوگرافی که به یکی از پرحاشیه ترین موضوعات شهرستان تبدیل شده است می باشد.

فرماندار بافق ضمن تشکر از توجه به بیمارستان بافق و بهسازی فضای فیزیکی آن تصریح کرد: به همت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پلی کلینیک تامین اجتماعی در زمان کوتاه به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به کمبود متخصص در این محل خاطر نشان کرد :تعامل دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی با مدیریت درمان تامین اجتماعی باعث خواهد شد تا بافق در زمینه تامین متخصص برای پلی کلینیک مسیر آسانتری را بپیماید.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۳۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
۲۳۴ این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 19 مرداد 1397 - 8:29 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای فرماندار به دور از هر گونه حزب گرایی بچسب به باقی مانده جاده بافق یزد

You cannot copy content of this page