پهلوان عالم #نظر_کرد؛ در قهرمانی پهلوانان بافق #اثر_کرد

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
شنبه - 3 شهریور 1397
پهلوان عالم #نظر_کرد؛ در قهرمانی پهلوانان بافق #اثر_کرد

به مدد الهی و عنایت امیرالمؤمنین(علیه السلام) باشگاه فرهنگی ورزشی پهلوانان با مدیریت آقای سجاد مؤمنیان در سالروز فتح خیبر توسط پهلوان عالم حضرت علی (علیه السلام) کار خود را با اندیشه تربیت نسلی پهلوان، همچون "شهید ابراهیم هادی" آغاز کرد.

IMG_20180825_060039_292

به مدد الهی و عنایت امیرالمؤمنین(علیه السلام) باشگاه فرهنگی ورزشی پهلوانان با مدیریت آقای سجاد مؤمنیان در سالروز فتح خیبر توسط پهلوان عالم حضرت علی (علیه السلام) کار خود را با اندیشه تربیت نسلی پهلوان، همچون “شهید ابراهیم هادی” آغاز کرد.

IMG_20180825_060037_151

حال که شش ماه از فعالیت این باشگاه در رشته های کیک بوکسینگ و بوکس می گذرد؛ جمعی از رزمی کاران این باشگاه در تاریخ ۳۱ مرداد ۹۷ عازم بیستمین دوره مسابقات کشوری الیت کیک بوکسینگ در کاشان شدند، که به لطف خدا و نظر عنایت امام علی (علیه السلام) در آستانه عید بزرگ غدیر؛ از تیم شش نفره، آقایان محمدهاشم فتاحی و محمد ونائی موفق به کسب مدال طلا و آقای رضا شاهپورزاده موفق به کسب مدال نقره شدند.

گفتنی است که در این دوره از مسابقات از طرف رئیس سبک الیت کیک بوکسینگ ایران به رئیس سبک استان یزد، استاد سجاد مؤمنیان تقدیرنامه اهداء گردید.

ضمنا از حمایت فرماندار محترم بافق و همکاری ریاست محترم اداره ورزش و جوانان بافق و رئیس محترم هیئت رزمی بافق جهت اعزام رزمی کاران به مسابقات کشوری تقدیر و تشکر بعمل می آوریم.

امید است که مسئولین محترم و خیّرین بزرگوار بیش از پیش از برنامه های فرهنگی ورزشی این باشگاه حمایت نمایند تا ان شاءالله بتواند زمینه شکوفایی استعدادهای فرهنگی ورزشی نوجوانان و جوانان بافق –که امیدهای خانواده ها و سرمایه های اصلی جامعه هستند- را به بهترین وجه فراهم کند.

روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پهلوانان


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۴۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page