برگزاری لیگ فوتسال در بافق

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 22 مهر 1397
برگزاری لیگ فوتسال در بافق

رئیس هیئت فوتبال شهرستان بافق گفت: بزودی لیگ فوتسال در ۵ رده برگزار می شود.

IMG_0166

رئیس هیئت فوتبال شهرستان بافق گفت: بزودی لیگ فوتسال در ۵ رده برگزار می شود.

حجت الاسلام ابراهیم تفکری در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان بافق گفت: با توجه به اینکه در لیگ برتر استان فعالیت داشتم با نظر فرماندار سابق و مدیر کل ورزش و جوانان استان از دو سال پیش به عنوان رئیس هیئت فوتبال بافق معرفی شد.

IMG_0164

وی با بیان اینکه لیگ فوتبال در بافق چندین سال گذشته تعطیل بود عنوان کرد:مساعدت فرماندار سابق و امام جمعه باعث شد تا لیگ با ۱۴ تیم راه اندازی و برای اولین بار تمام امکانات از قبیل لباس ورزشی و توپ در اختیار تیم ها قرار گیرد.

تفکری با اشاره به شروع لیگ فوتبال شهرستان همزمان با متوقف شدن تیم داری باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن تصریح کرد: در آن وضعیت تیم ها در حال از بین رفتن بود به همین خاطر همراه با برخی از مربیان فوتبال دیدار و گفتگویی با امام جمعه، فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر دوره چهارم برگزار و وضعیت به سمع و نظر آنان رسید.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان بافق با اشاره به اینکه طی رایزنی مدیر کل ورزش و جوانان استان با هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن تیم ها در اختیار هیئت فوتبال شهرستان قرار گرفت خاطر نشان کرد :تیم جدید با نام شهدا بافق فعالیت و تمرین خود را آغاز کرد.

تفکری با بیان اینکه همزمان تیم محبان انصار در ۴ رده، سنگ آهن ۵ رده و فوتسال نیز در ۵ رده که جمعا ۱۴ تیم در زمین چمن بازی برگزار می کردند یادآور شد:بر اثر فشار زیاد به تنها زمین فوتبال شهرستان که در زمین چمن ورزشگاه تختی واقع شده و سپردن آن به پیمانکار خصوصی که به جای آب شیرین با آب شور چمن را آبیاری می کرد چمن زمین ورزشگاه تختی از بین رفت.

رئیس هیئت فوتبال بافق با اشاره به وضعیت نامناسب چمن ورزشگاه تختی متذکر شد: هیئت فوتبال استان طی ارسال نامه ای درخواست کرد به علت نامناسب بودن زمین لیگ فوتبال تعطیل شود.

وی ادامه داد: با مساعدت اداره کل ورزش و جوانان استان، شورای اسلامی شهر و شهرداری در چند ماه آینده زمین چمن مصنوعی افتتاح و مسابقات فوتبال در ۵ رده سنی برگزار می شود.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان بافق تصریح کرد:ثبت نام جهت برگزاری مسابقات فوتسال در ۵ رده سنی از هفته آینده آغاز خواهد شد.

وی گریزی به عملکرد هیئت فوتبال و کسب قهرمانی ها داشت و گفت: در سال ۹۵ در رشته فوتبال و در رده سنی بزرگسالان قهرمان و نایب قهرمان، رده سنی جوانان قهرمان، نوجوانان و نونهالان قهرمان و نائب قهرمانی کسب و امید هم به مسابقات کشوری راه پیدا کرد.

تفکری افزود:بزرگسالان در سال گذشته به لیگ دسته سوم کشور راه یافتند و جوانان نیز نایب قهرمانی استان را کسب کردند.

رئیس هیئت فوتبال شهرستات بافق بیان کرد:فوتسال نیز در سال گذشته در رده نونهالان نایب قهرمان، تیم امید به مسابقات کشوری راه پیدا کرد و جوانان و نوجوانان نیز به مقام سوم استان دست یافتند.

تفکری بیان داشت: تیم فوتسال جوانان پردیس نایب قهرمان و امید پردیس هم نایب قهرمان امیدهای کشور شد در فوتسال بانوان در سال جاری ۳ نفر برای اولین بار در بافق برای تیم ملی انتخاب شدند.

تفکری با بیان اینکه قبلا فوتبال ساحلی در بافق راه اندازی نشده بود عنوان کرد:در ابتدای سالجاری امتیاز کشوری برای لیگ زیر گروه فوتبال ساحلی اخذ و پس از تشکیل تیم فوتبال ساحلی توانست نائب قهرمان استان شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۷۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page