اشتغال با نامه اشتغال به تحصیل در یکی از معادن بافق برا همه یا….؟؟!!

دسته: اخبار ویژه
۸ دیدگاه
دوشنبه - 14 آبان 1397
اشتغال با نامه اشتغال به تحصیل در یکی از معادن بافق برا همه یا….؟؟!!

پس از درج خبری در "بافق فردا" مبنی بر اینکه در یکی از معادن شهرستان بافق فردی بدون داشتن کارت پایان خدمت سربازی، مسئول یک قسمت شده و اخیراً نیز با وی قرارداد منعقد گردیده، اخبار موثق واصله حاکی از اینست که چند هفته ای از ورود نامبرده توسط حراست این معدن ممانعت گردیده است اما دوباره مقرر گردیده وی با ارائه مدرک اشتغال به تحصیل به کار خود ادامه دهد!!!

پس از درج خبری در “بافق فردا” مبنی بر اینکه در یکی از معادن شهرستان بافق فردی بدون داشتن کارت پایان خدمت سربازی، مسئول یک قسمت شده و اخیراً نیز با وی قرارداد منعقد گردیده، اخبار موثق واصله حاکی از اینست که چند هفته ای از ورود نامبرده توسط حراست این معدن ممانعت گردیده است اما دوباره مقرر گردیده وی با ارائه مدرک اشتغال به تحصیل به کار خود ادامه دهد!!!

نکته جالب اینجاست که این فرد توسط همان مدیر بی مدرک یکی از واحدها که در خبری دیگر به آن اشاره کردیم بکارگیری و حمایت می شود.

به نظر شما در حالی که داشتن کارت پایان خدمت و مدرک تحصیلی برای اشتغال در مجموعه های دولتی امری ضروری است علت مماشات مدیر و حراست این مجموعه با شخص مد نظر چه معنایی می تواند داشته باشد؟


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۷۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
سجاد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 14 آبان 1397 - 10:57 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جالبتر آنکه همسر نامبرده به واسطه ایشان حقوق بگیر همین معدن می باشند و مامور در …. هستن
لازم باشد اسم همسرشان را اعلام کنم

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 14 آبان 1397 - 11:17 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام بیزحمت شفاف نام معدن وشخص مورد نظر رااعلام نمایید اگر دنبال عدالت هستید وگرنه با کنایه زدن مشکل حل نمیشود….

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 14 آبان 1397 - 11:33 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جای تعجب نداره که …تو این شهر بافق اتفاقاتی میفته که اینا هیچ.خدا اخر و عاقبت یکا یک ما رو به خیر کنه.همیشه از خدا میخواستم اگه میخوام به جایی برسم که حق الناس کنم بهتر نرسم …

حقگو این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 14 آبان 1397 - 11:49 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

معناش بخور بخور ودست در یک کاسه می باشد

mosi این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 14 آبان 1397 - 12:56 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

معلوم نیست تو این شهر چه خبره یکی بدون مجوز تحصیلی و کارت پایان خدمت مدیر شده ،یکی با پارتی ،یکی هم با مدرک و کارت پایان خدمت صدبار میره جواب نه میشنوه،اداره کاریابی هم مردمو سرکیسه کرده و پولی به جیب میزنه میگه از برج چهار تیروو نگرفتن حالا برو تحقیق من ببین چنتا گرفتن از برج چهار به بعد

بیکار این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 15 آبان 1397 - 10:48 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اونوقت من با زن وبچه ۶ ساله بیکارم هروز پاس این اداره اون اداره میدن

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 15 آبان 1397 - 11:27 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بد نیست مدیران و دستندرکاران سایت بافق فردا قبل از اینکه به شایعات و اکاذیب عده ای بی خرد که خود جزء افراد متخلف و طرد شده این مجموعه می باشند و با اهدافی شوم ، مغرضانه و به ناحق در جهت تخریب این ارگان قدم برمی دارند و اقدام به انتقال چنین اخبار بی پایه و اساس می کنند دامن بزند کمی موضوع را بررسی و تحلیل نماید و با درج و انتشار اخبار اینچنینی اعتبار و حیثیت سایت باسابقه و پر طرفدارخود را زیر سئوال نبرد اینجانب به عنوان مخاطب این سایت با مشاهده اخبار نادرست به صحت و سقم مطالب دیگر هم شک می کنم .
بله فرد مزبور با ارائه گواهی اشتغال به تحصیل از دانشگاه مجدداً مشغول به فعالیت شده است و بکارگیری وی کاملاً قانونی است و با نامبرده هیچ گونه مماشاتی نشده است.
اگر شک دارید منابع زیادی از جمله سایت سازمان وظیفه ناجا پاسخگو و برطرف کننده ابهامات شما خواهد بود.
سایت مذکور در پاسخ به پرسش ۱۸ مخاطبان خود در مورد اینکه آیا مشمولان به طور موقت می توانند اشتغال به کار داشته باشند اینگونه پاسخ داده است ” بله اشتغال به کار مشمولان با برگ معافیت موقت مانند معافیت موقت کفالت یا معافیت تحصیلی و همچنین دفترچه آماده به خدمت فقط در مدت اعتبار آنها بلامانع است ً.

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 2 مرداد 1398 - 6:49 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

جالب اینجاست که با این همه بیکار که همه زن وبچه دارن وتمام شرایط را هم دارا هستن چه اصراری در بکارگیری کسی هست که هنوز خدمت سربازی نرفته

You cannot copy content of this page