انتخابات حساس ترین و سرنوشت سازترین مرحله پیشرفت هر جامعه

دسته: سیاسی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 11 اسفند 1390
فرماندار بافق ، بخشدار بخش مرکزی ،تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های بافق، بسیج هنرمندان، آموزش و پرورش ، حوزه‌های علمیه، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اداراه فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، اوقاف، راه و ترابری، سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، جهاد کشاورزی، شهرداری، جامعه ورزشکاران وبسیج  … طی بیانیه ای مردم  شهرستان بافق را به شرکت آگاهانه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دعوت کردند؛
در این بیانیه آمده است :
روز 12 اسفند روز سرنوشت مردم است و دشمن می‌خواهد که در ذهن ما شبهه ایجاد کند که حضور پیدا نکنیم اما باید بدانیم که آنها دلشان برای سرنوشت این ملت نمی‌سوزد، ایران امروز الگوی کشورهای خیزش مردمی است پس علاوه بر تقویت ارزش‌های خود باید در کشورهای دیگر نیز امید را تقویت کند.
ایران اسلامی ما هم‌اکنون با توانمندی تمام راه‌ پیشرفت و اعتلا را در پیش گرفته است و ما این حرکت را مدیون رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری در تصمیم‌های درست و چاره‌اندیشی مناسب در مقابله با فتنه‌های داخلی و خارجی هستیم.
يکي از حساس ترين و سرنوشت سازترين مراحل در توسعه و پيشرفت هر جامعه اي انتخابات مي باشد و ایران اسلمی امروز در ده دهه پيشرفت و عدالت، رسالتي عظيم بر دوش مردم دارد و وکلاي اين دوره مجلس بايد با اطاعت کامل از مقام عظماي ولايت تلاش خود را براي احياي ارزش‌ها به کار گيرند.دستيابي به آرمان‌هاي بزرگ انقلاب به جز ارتقاي علمي و جهش دانش بومي فراهم نمي‌شود که اکنون اين امر سرلوحه دانشمندان مملکت است و هيچ سدي نمي تواند دانشمندان ما را از رسيدن به اين مهم باز دارد.
در شرايط کنوني که پيشرفت هاي شگرف علمي کشور باعث جنون و استيصال دشمنان گرديده است و اقتدار روزافزون جمهوري اسلامي ايران در زمينه هاي مختلف علمي و فناوري را شاهد هستيم مشارکت و حضور حداکثري مردم در انتخابات مجلس شوراي اسلامي مي تواند نقشي اساسي در خنثي کردن توطئه هاي مختلف عليه کشور عزيزمان داشته باشد.
آنچه که انتخابات 12 اسفند را متمایز از انتخابات دیگر می‌کند، حضور با بصیرت، همراه با شور و شوق مردم در پای صندوق‌های رأی است که دانش‌آموزان به ویژه رای اولی‌ها نیز در این مسیر مشارکت خود را نشان می‌دهند.
شرايط ويژه منطقه و مساله بيداري اسلامي که به تأسي از انقلاب اسلامي ايران شکل گرفته است و تلاش حداکثري استکبار جهاني براي مخدوش کردن چهره ناب انقلاب اسلامي بعنوان الگوي اين حرکت هاي اسلامي اهميت اين انتخابات را دو چندان مي نمايد و آن را به يکي از حساس ترين انتخابات در طول حيات انقلاب تبديل نموده است.
از همه آحاد ملت ايران مي خواهيم مانند هميشه با حضور پرشور خود برگ زرين ديگري بر صفحه افتخارات انقلاب بيفزايند و همانند راهپيمايي غرورآفرين 22 بهمن امسال حماسه اي سترگ بيافرينند و با حضور دشمن شکن و انتخاب آگاهانه خويش باعث يأس و نااميدي هرچه بيشتر دشمنان اين مرز پر گوهر گردند و تجلي وحدت و همدلي و ولايتمداري خود را بار ديگر به رخ تمام جهانيان بکشانند.
این مشارکت را بهترین برگ برنده در سازندگی کشور و حرکت توسعه‌آفرین  انقلاب اسلامی ایران، انقلاب شورآفرین در به راه‌ انداختن اراده و حاکمیت مردم است و دشمنان ما نیز از همین قدرت و صلابت در هراس و نگرانی هستند.

لذا همه ادارات نهادها و مردم  شهرستان بافق همسو با تمام ملت ايران با تأکيد بر اين مهم عزم خود را بر شرکت فعالانه در انتخابات 12 اسفند اعلام داشته و از تمام مردم انقلابي و بصير این شهرستان دعوت می کند تا حضور پرشوري داشته باشند.

علی عبداللهي


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page