24 خرداد لیلة القدر انقلاب اسلامی است

دسته: سیاسی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 21 خرداد 1392
24 خرداد لیلة القدر انقلاب اسلامی است
 قائم مقام شورای نگهبان استان یزد انتخابات 92 را برای نظام و انقلاب، حیاتی خواند و گفت: 24 خرداد لیلة القدر انقلاب اسلامی است زیرا همانگونه که شب قدر برای یک فرد سرنوشت ساز است، این انتخابات هم برای انقلاب سرنوشت ساز خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد هژبری در همایش انس و مودت پیشکسوتان ناحیه مقاومت بسیج بافق با اشاره به نامگذاری سال 92، اظهار داشت: دشمن دو سناریو برای سال 92 در تقابل با انقلاب اسلامی طراحی کرده است؛ سناریوی اقتصادی و سناریوی سیاسی.

وی گفت: تحریم های یک سال اخیر نسبت به 32 سال گذشته به مراتب تغییر کرده و دشمن با تحریم نفت و ارز و فشار اقتصادی بر مردم سه هدف اصلی را دنبال می کند؛ فشار بر بدنه نظام و جامعه، جدایی مردم از نظام و رهبری و به سازش کشیدن مردم که البته با درایت مقام معظم رهبری و اقتصاد مقاومتی این تحریم ها را دور زده ایم به گونه ای که خود دشمن به ناکامی اهدافش در تحریم اقتصادی ایران اعتراف كرده است.

فتنه 88، شورش اشرافیت علیه جمهوریت

هژبری با اشاره به برخی جریانات فتنه 88، این فتنه را شورش اشرافیت علیه جمهوریت توصیف کرد و دلیل تاکید مقام معظم رهبری بر واژه فتنه در چند سال اخیر را، تکیه گاه، عقبه و ریشه ای بودن فتنه عنوان كرد.

این آزاده دوران دفاع مقدس، 9 دی را روز پیروزی ملت ایران بر جنگ تهدید نرم دشمن نامید و ادامه داد: دشمن با شکست قطعی در فتنه 88 و با درسی که از آن گرفته، این بار برای اینکه تمام اقشار جامعه را به خیایانها بکشد، تحریم ها را افزایش داده و با افزایش فشار بر مردم در نظر دارد تا با ایجاد جرقه ای در جریان انتخابات 92، مردم را به صحنه اعتراض بکشاند اما غافل از اینکه مردم ایران مانند گذشته به آرمانهای انقلابشان با وجود هر نوع سختی و مشکلی پایبند خواهند بود.

24 خرداد لیلة القدر انقلاب اسلامی است

قائم مقام شورای نگهبان استان یزد خاطرنشان کرد: دشمن منتظر 24 خرداد است، می خواهد ببیند بار دیگر و البته اینبار با وجود فشارهای اقتصادی، مردم به میدان می آیند و از نظامشان حمایت می کنند یا نه.

وی انتخابات 92 را برای نظام و انقلاب، حیاتی توصیف نمود و تصریح کرد: 24 خرداد لیلة القدر انقلاب اسلامی است زیرا همانگونه که شب قدر برای یک فرد سرنوشت ساز است، این انتخابات هم برای انقلاب سرنوشت ساز خواهد بود.

برای دفاع از انقلاب، ناموس و هویت خویش رای خواهیم داد

هژبری با مقایسه شرایط دفاع مقدس و شرایط کنونی، بیان داشت: در جبهه های دفاع مقدس سنگر بود و حالا شعبه اخذ رای سنگر ماست؛ آنجا برای دفاع از میهن و ناموس خویش تیر می زدیم و حالا برای دفاع از انقلاب، ناموس و هویت خویش رای خواهیم داد.

رقابت در انتخابات جناحی نیست؛ رقابت بین دو گفتمان آمریکا و مقاومت

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: انتخابات پیش رو برخلاف گذشته یک رقابت جناحی نبوده بلکه رقابت بین دو گفتمان است؛ یک گفتمان که آمریکا را کدخدای دهکده جهانی می داند و عدم سازش با آن را غیر ممکن و گفتمان دیگر گفتمان مقاومت و ایستادگی برای فتح قله های استقلال و سعادت است، لذا انتخابات 92 بصیرت، شناخت و آگاهی بیشتری را می طلبد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page