بازدید نماینده مردم بافق در مجلس از بیمارستان حضرت ولیعصر(عج)

دسته: علمی - پزشکی , عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 24 آذر 1392

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ، حجت الاسلام دخیل عیاس زارع زاده  صبح امروز با هیاتی متشکل از فرماندار ، معاون فرماندار و رئیس شبکه بهداشت و درمان بافق از بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) این شهرستان بازدید کرد .

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از بخش های مختلف بیمارستان از روند فعالیت پرسنل ، بزشکان و پرستان این بیمارستان آشنا و از زحمات آنان تقدیر کرد .

“دخیل عباس زارع زاده” در ادامه ضمن عیادت از بیماران بستری شده در بخشهای این بیمارستان از نزدیک در جریان روند رسیدگی و مداوای بیماران قرار گرفت.

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور پس از بازدید در نشستی که با حضور مسئولان شهر و بیمارستان برگزار کرد ، با اشاره به دیدار خود با وزیر بهداشت و درمان گفت: در خصوص تامین پرسنل و کادر پزشکی بیمارستان صحبت شد و خواستار تامین نیرو ویژه این بیمارستان شد.

زارع زاده با تاکید بر ترغیب خیرین بهداشت و حضور ایشان جهت توسعه بهداشت و سلامت شهرستان تصریح کرد : نشستی با پزشکان و فرهیختگان بافقی مقیم تهران جهت تشکیل اتاق خیری ویژه بهداشت درمان بافق برگزار شد که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد حرکتهای خوب و ارزشمند درحوزه بهداشت شهرستان باشیم.

دکتر دانشی سرپرست شبکه بهداشت و درمان بافق با اشاره به کمبود نقدینگی و اختصاص 600 میلیون تومانی ویژه طرح توسعه بیمارستان خاطر نشان کرد : جهت تکمیل و اتمام طرح توسعه بیمارستان بافق نیاز به مبلغ 30 میلیارد ريالی است که خواهان پیگیری و توجه ویژه هستیم .

IMG_2562 IMG_2576


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۹۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page