كارگروهي هنرمندان شهرستان تشكيل و مشاور فرهنگي فرماندار انتخاب شود

دسته: اخبار ویژه , عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 11 آبان 1394

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ نشست فرماندار بافق با هنرمندان هنرهاي تجسمي شهرستان كه با حضور شهردار ، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان رشته های مختلف در فرمانداري بافق برگزار شد.

فرماندار بافق با اشاره به ظرفیت هنری هنرمندان شهرستان بافق خاطر نشان كرد: سوق دادن سرمایه‌ها به سوی ظرفیت‌ها و پتانسيل ها ، زمینه توسعه و پیشرفت شهرستان بافق را هموار خواهد کرد و از جامعه هنری شهرستان خواست با هنر خود زمینه معرفی هرچه بیشتر منطقه را فراهم کنند.

سيد مهدي طلايي مقدم با تاكيد بر اينكه كار هنرمند اثرگذار است گفت : هر جا كه هنرمند وارد عرصه شد كارش اثرگذار است بصورتي كه اثر هنرمند تدوام و استمرار دارد و هيچ وقت اثر يك هنرمند كهنه نمي شود.

وي در پاسخ به سخن یکی از هنرمندان که از اقتصاد هنر گله مند بود گفت : كار و نتيجه هنر چنانچه ارزشمند و شایسته باشد و بتواند ارتباط با جامعه و ببینده بر قرار نمايد مي تواند با ارائه و عرضه در جشنواره ها و برخي مراسمها خریدار اثر خود را جلب كند.

فرماندار بافق استفاده از هنر و ذوق هنرمندان در مباحث فرهنگي ، اجتماعي و فضاسازي شهري خواستار شد و اظهار داشت : زماني برنامه هاي اقتصادي ، اجتماعي و فرهنگي در شهرستان به ثمر رسيده و بر جامعه اثر گذار خواهد بود كه قشر هنرمند بازوي كمكي دولت باشند.

طلايي مقدم در پايان سخنان خود به تشكيل كارگروه هنري توسط هنرمندان شهرستان اشاره كرد و گفت : اميدواريم كارگروهي متشكل از هنرمندان شهرستان تشكيل و از بطن اين كارگروه يه نفر به عنوان نماينده و مشاور فرهنگي براي همكاري با فرمانداري انتخاب شود.

در ابتداي اين نشست رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي بافق از هنرمندان خواست تا با تشكيل تيم هاي هنري مختلف به ارائه كارهاي هنري كه نظر مردم را جلب كند تشويق كرد و گفت : ماندگاري هويت و تاريخ شهر بدون زبان هنر امكان پذير نيست.

در ادامه هنرمندان شهرستان بافق ضمن تشریح وضعیت فرهنگی و هنری موجود در شهر به شرح درخواست ها و نیازهای خود پرداختند و خواستار توجه و حمایت مسئولین از جامعه هنری شهرستان شدند.

IMG_9830 IMG_9834 IMG_9835 IMG_9836 IMG_9839


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page