بهسازی و نوسازی سالن تنیس روی میز مجموعه ورزشی آزادگان اداره آموزش و پرورش بافق

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 17 تیر 1399
بهسازی و نوسازی سالن تنیس روی میز مجموعه ورزشی آزادگان اداره آموزش و پرورش بافق

با پیگیری های رییس هیئت تنیس روی میز شهرستان بافق بهسازی و نوسازی سالن تنیس ورزشگاه آزادگان به پایان رسید.

با پیگیری های رییس هیئت تنیس روی میز شهرستان بافق بهسازی و نوسازی سالن تنیس ورزشگاه آزادگان به پایان رسید.

رییس هیئت تنیس روی میز شهرستان بافق از اجرای بهسازی و نوسازی سالن تنیس روی میز مجموعه ورزشی آزادگان بافق خبر داد و گفت: این بهسازی شامل تعویض کفپوش سالن، روشنایی،رنگ آمیزی، نقاشی، تعمیر و تجهیز است که با همکاری اداره ورزش و جوانان، فرمانداری،شرکت سنگ آهن مرکزی ایران _بافق و اداره آموزش و پرورش انجام شد.

ناهید مظفری با بیان اینکه سالن ورزشی آزادگان(کلوپ ورزشی)به علت نداشتن کفپوش مناسب بلااستفاده شده بود تصریح کرد: با توجه به اینکه سالنی مختص تنیس روی میز برای علاقمندان این رشته نداریم بنابراین با صحبت با فرماندار سابق مقرر شد در صورتی که آموزش و پرورش این سالن را به مدت ۵ سال در اختیار هیئت تنیس روی میز شهرستان قرار دهد هزینه کفپوش از محل اعتبارات عمرانی فرمانداری پرداخت شود که با موافقت رئیس اداره آموزش و پرورش بافق و تنظیم و عقد تفاهم نامه این کار میسر شد.

وی افزود: پیگیری‌ ها آغاز اما عدم همکاری لازم با هیئت باعث شد تا با طولانی شدن انجام کار، نتیجه مطلوب و دلخواه به دست نیاید ولی باز هم نیاز بازیکنان و علاقمندان را تا زمان ساخت خانه تنیس شهر برآورده می کند.

رئیس هیات تنیس روی میز شهرستان بافق در بخش دیگری از سخنان خود در مورد جایگاه تنیس بافق در استان گفت: اگر هیئت استقلال مالی و مکانی داشته باشد بدون شک می تواند به جایگاه خود دست یابد‌.

مظفری ادامه داد:به دلیل اینکه بافق علاقمندان و مستعدین زیادی در این رشته ورزشی دارد می توان با استفاده از مربیان دلسوز و توانمند شهرستان،استان و مربیان حرفه ای در سطح ملی و بین المللی تنیسورهایی تربیت کرد که افتخار کشور باشند.

وی ضمن تشکر از پیگیری رییس اداره ورزش و جوانان برای نقشه زمین خانه تنیس ابراز امیدواری کرد با همراهی مدیر کل ورزش و جوانان استان، مدیران عامل معادن، خیرین و نیکوکاران، ساخت خانه تنیس شروع و ورزشکاران این خطه به قابلیت هایی که شایسته آن هستند دست یابند.

رئیس هیات تنیس روی میز شهرستان بافق در پاسخ به اینکه مهمترین مشکل هیئت در حال حاضر چیست عنوان کرد:عدم اعتبار مالی است.
با توجه به اینکه برنامه های زیادی به عنوان چشم انداز آینده هیئت در نظر گرفته شده و همچنین تعداد اعزام های این رشته زیاد است امیدوارم با جذب اعتبار و مساعدت مسئولان ورزش این دشواری ها آسان گردد.

وی در پایان گفت: تلاش میکنم و از مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت تنیس روی میز استان درخواست دارم که برای رفع مشکلات، تخصیص اعتبار و احداث خانه تنیس بافق مساعدت  و همراهی کنند.

IMG_20200707_082132_692IMG_20200707_082445_210IMG_20200707_082120_695IMG_20200707_082120_695

IMG_20200707_082129_491IMG_20200707_082129_491


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page