کوتوله ها چه کسانی هستند؟

دسته: مقالات
بدون دیدگاه
شنبه - 6 فروردین 1401

کوتوله ها افرادی سرخورده و رویاپرداز هستند که برای رسیدن به اهداف شخصی ، جامعه و منافع عمومی اش را در مسلخ خواسته ها و امیال فردی و هوس بازیهای قدرت طلبانه خویش قربانی می نمایند.
اینگونه افراد نه تنها هدفی در زندگی ندارند بلکه در آرزوی رشد یک شبه عمر را به سر می برند و در تلاش هستند تا روزی شاهد خم و راست شدن دیگران در برابر خود باشند .

کوتوله های سیاسی در رسیدن به خواسته های خود از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد و با دادن وعده های توخالی و دروغ سعی در جلب حمایت مردم دارند و با بر زبان جاری ساختن حرف هایی که خود نیز در تعاریف و مصادیق ان وامانده اند سعی در بزرگ جلوه دادن خود دارند حال انکه هیچ چیزی از سخنان خود را هم متوجه نمی شوند.

این قبیل افراد را باید مترسک سر جالیز نامید که شاید یک مدت کوتاه به چشم بیایند اما پس از گذشت اندک زمانی چهره واقعی و پوشالی آنان مشخص خواهد شد و دیگر کمتر کسی است که توجهی به آنان داشته باشد ؛  جزمعدود کلاغ هایی که شاید گهگاه نوکی بر سر و صورتشان بزنند تا شاید چیزی عایدشان شود، غافل از انکه آنچه به دست می آورند کاه و پر است .

به طور معمول باید گفت چنین افرادی دارای کمترین قدرت تجزیه و تحلیلی نیستند و نمی توانند شرایط روز جامعه را درک کنند و از دنیا تنها خواب و خور را فهمیده اند که به دنبال یک زندگی رویایی با حس قدرت طلبی هستند که متاسفانه این روزها در هر شهر و دیاری نمونه آنان را می توان یافت که شاید در شهر ما نیز همینطور باشد .

✍حسین ارجمند


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۴۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page