سناریوی تخریب نامزدهای بومی برای محروم کردن بافق از داشتن نماینده

دسته: مقالات
بدون دیدگاه
شنبه - 5 اسفند 1402

“فذکر فان الذکری تنفع المومنون”
یک هفته دیگر برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی است. اگر شهرستان بافق به تنهایی مثل اردکان یک نماینده در مجلس شورای اسلامی سهمیه داشت جای هیچ نگرانی نبود زیرا تشخیص اکثریت مردم برای همه قابل احترام بود و نماینده منتخب نماینده همه مردم شهرستان بود.

لیکن در شرایط فعلی رقابت بین شش شهرستان برای تصاحب کرسی نمایندگی است و برخی جریانات و اصحاب … سعی در انتخاب نماینده از شهرستان خود یا همسو با خود را دارند.

تجربه اتحاد و انسجام مردم بافق در انتخابات و انتخاب نماینده یافقی در دوره های قبل، آنان را به این نتیجه رسانده که اتحاد و انسجام مردم بافق را در این دوره نشانه روند.

در حال حاضر دو کاندیدای صالح بافقی در حوزه انتخابیه با هم رقابت دارند هر دو افراد دلسوز ،توانمند و موجهی می باشند اما با گرایش و رو یکرد متفاوت.

انتخاب هرکدام توسط مردم به نفع بافق و کل حوزه انتخابیه است .بنده بیش از ۳۰ سال است که سردار سرتیپ پاسدار آخوندی را از زمانی که در حفاظت اطلاعات فرماندهی انتظامی یزد شاغل بودند می شناسم انسان خیرخواه،دلسوز و مردمی ، هم چنین حدود ۲۰ سال است آقای صباغیان را از زمانی که شهردار بافق بودند و مسولیتهای بعدی می شناسم ایشان هم انسان پاکدست و دلسوز برای بافق می باشند. البته گرایش و رویکرد این دو بزرگوار با هم متفاوت است اما نقاط اشتراک آنها هم کم نیست که مهمترین آن پاکدستی و عشق به وطن است.

برخی ذینفوذان برای محروم کردن شهرستان بافق از داشتن نماینده بومی و راهیابی کاندیدای خودشان به مجلس شروع به تخریب و هجمه به هر دو کاندیدای بافقی نمودند به نحوی که موجب تعجب افراد در سایر شهرستانهای حوزه انتخابیه و تاثیر گذاری بر انتخاب آنان شده است.

اگر بافق یک نماینده در مجلس داشت جای هیچ نگرانی نبود چون به فرمایش امام میزان رای ملت است و انتخاب اکثریت محترم بود اما در شرایط فعلی که رقابت بین کاندیداهای ۶ شهرستان حوزه انتخابیه است چه باید کرد؟ این رقابت را تا از دست دادن کرسی نمایندگی شهرستان ادامه داد؟
یا این که بررسی کرد اقبال عمومی در کل شهرستانهای حوزه به کدام کاندیدای بافقی بیشتر است و شانس رای آوری کدام یک بیشتر است تا همان کاندیدا را انتخاب نمود که در شرایط فعلی تشخیص این موضوع چندان هم مشکل نیست.

علی اکبر رحیمی بافقی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۱۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page