پیام رئیس اداره دامپزشکی بافق به مناسبت هفته ملی دامپزشکی

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 14 مهر 1401

فرزانه سالاری رییس اداره دامپزشکی بافق در پیامی فرا رسیدن هفته ملی دامپزشکی و تقارن آن را با هفته گرامیداشت نیروی انتظامی تبریک گفت و از خدمتگزاران هر دو ارگان قدردانی نمود.

فرزانه سالاری رییس اداره دامپزشکی بافق در پیامی فرا رسیدن ۱۴ مهرماه اغاز هفته ملی دامپزشکی و تقارن آن را با هفته گرامیداشت نیروی انتظامی تبریک گفت و از خدمتگزاران هر دو ارگان قدردانی نمود.
در متن این پیام آمده است:
تامین سلامت و امنیت غذایی به دلیل تاثیر مستقیم آن بر سلامت انسان و جامعه یکی از مقوله های مهم زندگی است و از آنجا که بخش عمده مواد غذایی از دام و فرآورده های آن تامین می شود، لذا با فقدان دامپزشکی، بخش اعظمی از سلامت غذایی جامعه به خطر خواهد افتا‌د. امیدوارم همکارانم در راستای صیانت از امنیت غذایی و سلامت مردم، جهت افزایش ضریب ایمنی مواد غذایی مردم موفق و موید باشند.
اینجانب ضمن قدردانی از کلیه همکاران گرامی در بخش دولتی و خصوصی دامپزشکی که با امکانات محدود در نظارت بهداشتی از مزرعه تا سفره ایفاگر خدمت صادقانه اند، ۱۴ مهرماه روز ملی دامپزشکی و آغاز هفته گرامیداشت دامپزشکی را به تلاشگران این عرصه تبریک عرض می نمایم و تقارن هفته دامپزشکی را با هفته نیروی انتظامی به فال نیک میگیرم. معتقدم هر دو ارگان در جهت اعتلای برقراری امنیت گام برمیدارند اما در دو بعد متفاوت از امنیت. عزیزانمان در ناجا سبزپوشانی هستند که موظف به برقراری امنیت اجتماعی اند و دامپزشکان سفید پوشان تضمین گر امنیت غذایی اند.
از آستان خداوند قادر متعال، برای خدمتگزاران هر دو ارگان سلامتی و بهروزی و نیل به اهداف عالیه سازمانیشان را خواستارم.

دکتر فرزانه سالاری

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page