مسابقات هندبال دانش‌آموزی با قهرمانی بافق به کار خود پایان داد

دسته: ورزشی
۲ دیدگاه
شنبه - 20 اسفند 1390

سرپرست فنی این مسابقات امروز در حاشیه اختتامیه این رقابت‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافق اظهار داشت: مسابقات هندبال دانش‌آموزان پسر مقطع راهنمایی استان یزد به میزبانی آموزش و پرورش بافق در این شهرستان برگزار شد.

محمدرضا رفیعی افزود: هدف از برگزاری این مسابقات تامین و حفظ سلامت دانش‌آموزان، آمادگی جسمانی و غنی‌سازی بخشی از اوقات فراغت و تقویت روحیه همکاری و تعاون در آنهاست.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از رقابت‌ها 84 دانش‌آموزان پسر مقطع متوسطه استان یزد در قالب هفت تیم از شهرستان‌های یزد، بافق، صدوق، ابرکوه، زارچ و طبس حضور داشتند.

رفیعی بیان کرد: این مسابقات به میزبانی آموزش و پرورش بافق در دو گروه به صورت دوره‌ای و به مدت سه روز در سالن کوثر مجموعه ورزشی تختی این شهرستان پیگیری می‌شود.

وی عنوان کرد: تیم منتخب این دوره از پیکارها به مسابقات کشوری که تابستان سال آینده در یکی از مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد، اعزام می‌شود.

رفیعی گفت: ناحیه یک یزد عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد و شهرستان صدوق نیز بر جایگاه دوم تکیه زد.

این مسابقات با حضور پنج تیم و 75 دانش‌آموز پسر دوره راهنمایی استان یزد به مدت سه روز در سالن کوثر مجموعه ورزشی تختی شهرستان بافق برگزار شد.

در مراسمی با اهدای مدال، حکم قهرمانی و هدایایی از تیم‌های برتر این مسابقات تجلیل شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
پیشکسوت هندبال این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 21 اسفند 1390 - 5:13 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام واسه مدیر باشگاه واقعا متاسفم ……….
میدونید چرا چون یکسری مربی نما اومدن در هندبال که هیچی از هندبال که هیچی از ورزشم نمیدونن ….. خیلی به مسئولینم گوش زد کردیم اما اونم بیخیالن حالا ببینید تااینا مربی باشن هندبال به هیچ جا نمیرسه….. اینا فقط واسه منافع شخصی شون اومدن نمونش … که تو همه ی رده های سنی مربی هست و باور کنید هیچی از هندبال نمیدونه و ………… لطفا کاری بکیند اگه پیشرفت میخواید …

پیشکسوت هندبال این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 21 اسفند 1390 - 5:17 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام تا وقتی بعضی ها تو هندبال باشن ما به هیججا نمیرسیم این آقایون کاری کردن که خیلی ها که برتر بون کنار بکشن از هندبال مسئولین مربوطه کاری بکنید

You cannot copy content of this page