برگزاري اولين جشنواره ملي “ملكوت”

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 22 مهر 1392

final-poster1111111

سازمان فعاليتهاي قرآني دانشگاههاي كشور وابسته به جهاد دانشگاهي با تأكيد بر موضوع تحول علوم انساني بر مبناي علوم اسلامي، با همكاري ساير دستگاهها و نهادهاي فرهنگي دانشگاه هاي كشور از جمله مركز بين المللي نشر اسراء اقدام به برگزاري اولين جشنواره ملي “ملكوت” نموده است.
دهقان معاون فرهنگي جهاد دانشگاهي استان يزد در این خصوص گفت:محور و مبناي محتوايي اين جشنواره ارزشمند، كتاب فاخر صورت و سيرت انسان در قرآن كريم تاليف حضرت آيت الله العظمي جوادي آملي (دام ظله) در قالب لوح فشرده مي‌باشد.
دهقان افزود:جشنواره ياد شده در بخش‌هاي مختلف از قبيل وبلاگ‌نويسي، مسابقه اينترنتي، مكاتبه‌اي، خلاصه نويسي، مقاله نويسي، پيامكي و سلسله نشست هاي تخصصي برگزار خواهد شد و از جمله جوايز اختصاصي جشنواره دو كمك هزينه تحصيلات تكميلي جمعاً به مبلغ 160.000.000 ريال حمايت از طرح‌هاي پژوهشي و اختراع هر كدام به مبلغ 30.000.000، دو عدد خودروي تيبا، 12 سكه تمام بهار آزادي و صدها جايزه ارزنده ديگر مي‌باشد. با عنايت به اينكه شركت‌كنندگان در اين جشنواره جهت شركت و برخورداري از جوايز آن، لازم است لوح فشرده اين جشنواره را خريداري و شماره سريال داخل آن را از طريق سايت www.malakoot.org و يا خط همراه ايرانسل ثبت نمايند لذا تهيه اين لوح فشرده با تخفيف 70% و به قيمت 000/50ريال از طريق معاونت فرهنگي جهاد دانشگاهي استان يزد امكان پذير مي باشد. ضمناً مهلت شركت در جشنواره تا پايان ديماه 92 مي‌باشد.
شماره تلفنهاي 9 ـ 03518264080 داخلي 316 و 312 و 313 حوزه معاونت فرهنگي جهاد دانشگاهي استان يزد پاسخگوي هم‌استانيهاي عزيز مي‌باشد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page