اگر شهداء نبودند، ایران هم نبود

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 20 بهمن 1392

همزمان با فرا رسیدن ایام ا… دهه مبارک فجر ، دیدار فرزندان شاهد شاغل ، مدیران و معاونین شرکت سنگ آهن مرکزی با امام جمعه معزز شهرستان در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

در ابتدای این دیدار مشاور ایثارگران و جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم (ص) ضمن تبریک ایام ا… دهه مبارک فجر خدمت حاضرین در جلسه و امام جمعه بافق، بیان نمود: امروز اگر شهداء نبودند، ایران هم نبود . زیرا عراقی ها ، اصفهان را هم می گرفتند همانطور که محمود افغان اصفهان را گرفت. ما هم مدیون شهداء هستیم اگر امروز امنیت و فضای کسب کار بر جامعه حاکم است بخاطر رشادتهای این عزیزان است . در زمان کوروش کبیر در اورشلیم یهودیان را آزاد و در مرتبه دوم خشایارشاه به مدیترانه رسید و امروز می بینیم به لطف خدا عمق استراتژیک دفاعی ما به سرزمینهای اشغالی و مدیترانه رسیده است و اگر امروز به لبنان و سوریه کمک می نمائیم به همین منظور است و این عزت و اقتدار امروز، نتیجه خون شهدای ماست.
رضائی پور گفت: جمع حاضری که در خدمتشان هستیم فرزندان شاهد شاغل و مدیران و معاونین شرکت هستند که خدمت حضرتعالی رسیده اند تا باری دگر با آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) تجدید بیعت نموده و در راستای فرامین مقام معظم رهبری در حد جان ایستادگی کنند.
سپس مدیرعامل و فرمانده پایگاه نبی اکرم (ص) شرکت، ضمن تقدیر و تشکر از امام جمعه که همیشه و در همه حال، راهنما و یار و یاور ما بوده و هستند ، اظهار نمود: امروز هر حرکتی که انجام می شود و هر حرکتی که باعث اشتغال و اشتغالزایی می شود سبب می شود که خون شهدا حفظ شده و مردم نسبت به این نظام پایدارتر بمانند.
مدیرعامل شرکت در ادامه گزارش مختصری از عملکرد و فعالیت های شرکت را ارائه داد و افزود: از 3000 میلیارد تومان تعهدی که شرکت در برنامه طرح 5 ساله داده بود، از سال گذشته تا کنون، 1500 میلیاردتومان ، قرارداد بسته شده، یعنی به ازای هر نفرشهروند بافقی 50 میلیون تومان در حال سرمایه گذاریست. همچنین از سال 91 تا کنون 921 نفر اشتغالزایی صورت گرفته که تنها در سال 92 ، 551 نفر اشتغالزایی داشته ایم که همه این موفقیت ها میسر نمی شد مگر در سایه وفاق و همدلی مسئولین و مدیران شرکت.
عسکری ادامه داد: در زمینه بهداشت، شهرستان بافق در جایگاه دوم استان قرار گرفته است . در زمینه آموزش حرکتهایی شکل گرفته و امکاناتی در اختیار دوستان آموزش قرار گرفته است. لیکن اثرگذاری در حیطه آموزش زمانبر است و بایستی فرهنگ استفاده از امکانات آموزشی را به مردم آموزش دهیم.
پس از آن فرزند شهید پورسلطانی به نمایندگی از فرزندان شاهد شاغل شرکت در سخنانی کوتاه با تقدیر از امام جمعه که دعوت ما راقبول کردند، بیان کرد: این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست و اگر رهبری امام امت و راهنمایی جامعه روحانیت نبود، مشخص نبود این انقلاب چه سرانجامی بدنبال خواهد داشت.این رهبری امام امت و راهنمائیهای جامعه روحانیت بود که پدران ما این فرامین را اطاعت نموده و این انقلاب را به جایگاه رفیع فعلی رسانیده اند و باعث غرور جهانی شده اند.
وی گفت: ما در حضور شما از مدیرعامل و فرمانده پایگاه نبی اکرم (ص) و مشاور ایثارگران شرکت که عنایت ویژه ای به خانواده های معظم شهداء بویژه فرزندان شاهد شاغل شرکت داشته اند تشکر می نمائیم.
پس از آن امام جمعه بافق با تبریک پیروزی انقلاب اسلامی ایران، خطاب به فرزندان شاهد شرکت سنگ آهن بیان کرد: ارزش هر انسانی به خاطر کسب معنویتی است که در دنیا به دست می آورد. اما شهداء جایگاهشان را چه در دنیا و چه در آخرت بعد از شهادت کسب می کنند.
سلیمانی افزود: پدران شما با ایثار و فداکاری به شهادت رسیدند و مادران شما بسیار تلاش نمودند تا وجود شما را حفظ کنند.من از شما می خواهم که قدر مادرانتان را بدانید چرا که هم نقش پدر را ایفا نمودند و هم نقش مادر را. همچنین در کنار کار، به تحصیلتان ادامه دهید و جایگاه با ارزش خود را حفظ کنید.
همچنین امام جمعه از مدیرعامل و فرمانده پایگاه نبی اکرم (ص) شرکت به خاطر عنایت و خدمت خالصانه ای که به خانواده های معظم شهداء نموده و ارزش قائل است تقدیر و تشکر کرد و بیان نمود: رمز موفقیت یک مدیر سعه صدر اوست که الحمدا… جناب آقای عسکری این ویژگی را در خود دارند. من در اینجا باید عرض نمایم هیچ مدیرعاملی به اندازه آقای عسکری در زمینه ایجاد کارخانه های جوار معدنی کار نکرده است.
سلیمانی در پایان مطالب خود،ابراز امیدواری کرد:این دوستی و صمیمیتی که در بین مجموعه شرکت و شهرستان حاکم است مستحکم تر شود و بتوانیم برای این نظام و انقلاب خدمت کنیم و شاهد پیشرفت ها و موفقیت های چشمگیری باشیم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page