مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد :استقبال از حضور والیبالیست های بافقی در تیم دسته یک

دسته: اخبار ویژه , ورزشی
بدون دیدگاه
شنبه - 28 مهر 1397
استقبال از حضور والیبالیست های بافقی در تیم دسته یک

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: از حضور والیبالیست های بافقی و ورزشکاران توانمند در این حوزه در تیم دسته یک والیبال استقبال می کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: از حضور والیبالیست های بافقی و ورزشکاران توانمند در این حوزه در تیم دسته یک والیبال استقبال می کنیم.

مسعود شریعتی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار ” بافق فردا ” در پاسخ به اینکه چرا شرکت شهداب علی رغم اینکه سالهاست درآمد سرشاری از استخراج سنگ آهن بافق دارد اقدام به تیمداری در استان کرده و هیچگونه هزینه ای برای ورزش بافق نمی کند؟ گفت:تیمداری شرکت ها اجباری نیست اما از حمایت های شرکت ها در حوزه ورزش استقبال می کنیم.

وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید قوانین خوبی در مجلس دهم در رابطه با بخشودگی مالیاتی افراد و شرکت هایی که در زمینه ورزش هزینه می کنند تصویب شد عنوان کرد:واحدهای تولیدی می توانند مقادیری از ارزش افزوده خود را به هزینه کرد ورزش بپردازند.

شریعتی افزود:شرکت شهداب علاوه بر فعالیت در استخراج شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق در ساغند و یزد نیز پروژه دارد تصریح کرد: در مجموع تنها کارخانه تولیدی شهداب که می تواند از ارزش افزوده استفاده کند در یزد است .

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد همچنین با اشاره به استقبال از حضور فرزندان بافقی در تیم دسته یک والیبال خاطر نشان کرد: شهداب برای تامین زیرساخت ورزشی در بافق با توجه به ظرفیت پیمانکاری قول مساعد داده است.

شریعتی در پاسخ سوال دیگری مبنی بر اینکه میزان اعتبارات اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق نسبت به سایر شهرستان های استان چه میزان است یادآور شد: خوشبختانه سعی شده نسبت به تخصیص میزان اعتبار برای توسعه ورزش از سوی مسوولین شهرستان ها به همان میزان نیز از سوی اداره کل اعتبار اختصاص یابد.

وی به بهسازی و بازسازی زمین چمن ورزشگاه تختی بصورت مشارکتی با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر بافق اشاره کرد و گفت:در اصل اعتبارات نسبت به ۴ سال پیش که کمتر ۱۰ میلیارد تومان در سال ۹۳ بود به بیش از ۵۵ میلیارد تومان یعنی افزایش ۵ برابری رسیده است.

شریعتی در پاسخ به این سوال که به عنوان تنهاترین مدیر کل بافقی استان عمده ترین کاری که در ورزش برای بافق انجام داده اید چه بوده عنوان کرد:منهی مرکز استان به پروژه های نیمه تمام شهرستان ها کمک های خوبی تخصیص یافته است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۵۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page