رئیس پست بافق: پست شهرستان در اطلاع رسانی در استان جایگاه بسیار خوبی دارد

دسته: اجتماعی , اخبار ویژه
بدون دیدگاه
شنبه - 19 مهر 1393
رئیس پست بافق با بیان این مطلب که پست شهرستان در بخش روابط عمومی و اطلاع رسانی در استان جایگاه بسیار خوبی دارد، گفت: بخشی از این موضوع بدلیل تاثیر گذاری و عملکرد خوب خبرنگاران شهرستان است.
عباس زارع بیدکی به مناسبت روز جهانی پست در نشست با خبرنگاران شهرستان، اظهارکرد: کارکنان پست بدلیل تعامل با مردم و اقشار مختلف از رشد معنوی و عاطفی بالایی برخوردار می شوند.
رئیس پست بافق با بیان این مطلب که ست شهرستان در بخش روابط عمومی و اطلاع رسانی در استان جایگاه بسیار خوبی دارد، گفت: بخشی از این موضوع بدلیل تاثیر گذاری و عملکرد خوب خبرنگاران شهرستان است.
وی افزود: بیش از 35 خبر از ابتدای امسال در زمینه های پستی از طریق خبرگزاری ها سراسری، سایت ها، رسانه های محلی و غیره انتشار یافته است.
زارع بیدگی با اشاره به فعالیت های مختلف پستی، گفت: تا کنون 3 تمبر اختصاصی درباره شاعر نامی شهرستان کمال الدین وحشی بافقی، شهدای فرهنگی و گونه نادر یوزپلنگ آسیایی انتشار یافته است.
وی افزود: برای انتخاب تصویر مناسب تمبر اختصاصی یوز آسیایی با همکاری محیط زیست شهرستان چندین تصویر تهیه شده از مناطق حفاظت شده و شکارممنوع بافق مورد بازدید قرار گرفت و زیباترین و مناسب ترین عکس انتخاب شد.
وی با اشاره به ارسال پیامک در مناسبت های ملی و مذهبی و رویدادهای با اهمیت توسط پست شهرستان، گفت: پاسداشت و گرامیداشت روزهای و مناسبت های با اهمیت از اهداف اجرای این طرح است.
رئیس پست بافق عنوان کرد: آشنایی بیشتر مردم با فرهنگ پست و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی و ارایه اخبار مرتبط در سطح جامعه از برنامه های مدنظر پست شهرستان است.
   

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page