مشاركت در توسعه بافق با خوش نگه داشتن ذائقه گردشگران و مسافران نوروزي

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
چهارشنبه - 12 اسفند 1394

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ دومين جلسه ستاد هماهنگي خدمات سفر نوروزي سال 95 با حضور فرماندار ، معاون فرماندار ، قائم مقام معاون گردشگري استان و جمعي از مسئولين شهرستان بافق در محل فرمانداري شهرستان برگزار شد.

فرماندار بافق در ابتدا ضمن ابراز تشكر و قدرداني از حضور گسترده مردم در انتخابات، برنده اصلي در انتخابات را مردم دانست و اشاره كرد: مردم با حضور خود در اين عرصه بار ديگر هم حماسه سياسي بزرگ را رقم زدند.

سيد مهدي طلايي مقدم حضور 95 درصدي مردم بافق در انتخابات را نشانه شعور سياسي و بصيرت آنها عنوان كرد و خاطرنشان نمود: انتخابات به بهتري شكل ممكن در شهرستان برگزار شد و اميد است مرحله دوم نيز با همين ترتيب و نظم برگزار شود.

وي سال 95 را سال خوش آمدگويي به استان يزد خواند و گفت : برای این که در جذب گردشگری شهرستان موفقیت بیشتری کسب کنیم، برنامه ریزی و آینده نگری برای داشته ها توسط دستگاه های مرتبط در این حوزه بسیار ضروری است، بايد زير ساختها و امكانات رفاهي آماده پذيرايي و جذب گردشگران مهيا باشد.

فرماندار بافق با تاكيد به اينكه خوش نگه داشتن ذائقه هموطنان و گردشگران زمینه ماندگاری بیشتر گردشگر و مشارکت گرفتن از آنان در توسعه شهرستان را فراهم خواهد كرد، عنوان داشت: بايد برنامه هاي گردشگري و اقامتي به سمتي سوق دهيم تا حضور و اقامت گردشگر و توريست در شهرستان به نفع اقتصاد مردم رقم بخورد ، بايد از این فرصت برای جذب گردشگر و توسعه شهرستان نهایت بهره را برد.

محسني قائم مقام معاون گردشگري استان يزد، درادامه توضيحاتي درخصوص اقدامات صورت گرفته در استان و شهرستان بافق را ارائه دادند و طرحهاي قابل بررسي و قابل اجرا در بافق را عنوان كرد.

در ادامه مسئولان شهرستان به ارائه برنامه و پيشنهادات خود در خصوص ستاد تسهيلات سفر ويژه نوروز 95 پداختند و در نهايت با نظر فرماندار و حاضرين در جلسه مواردي چون : نصب نمادهاي بافق در سطح شهر اعم از بزرگان ديني و علمي-زيبا سازي متفاوت شهر بويژه ورودي هاي شهر نسبت به سالهاي گذشته- تهيه و پخش بروشرهاي معرفي شهرستان بصورت مجازي و واقعي – بهسازي مسيرهاي منتهي به مناطق گردشگري – برنامه ريزي براي برگزاري جشنواره صنايع دستي و فرهنگ بافق و آماده سازي اماكن تفريحي ، گردشگري و اقامتي ويژه مسافران و گردشگران نوروزي مصوب شد.

IMG_7673 IMG_7682 IMG_7695 IMG_7697


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
نفس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 12 اسفند 1394 - 2:49 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

بااین خیابونی که شهرداری دم عیدی درست کرده چه انتظاری از مسافرها دارید،

استاد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 13 اسفند 1394 - 6:40 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام اين چه جلسه گردشگري است كه از آژانس هاي گردشگري دعوت نشد

You cannot copy content of this page