رسانه‌ها مشکلات جامعه را در قالب نقد به مسئولان انتقال دهند

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 19 آبان 1395

نماینده مردم بافق، بهاباد، خاتم، ابرکوه و مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه‌ها مشکلات جامعه را در قالب نقد به مسئولان انتقال دهند.

محمدرضا صباغیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یزد با اشاره به اینکه رسانه‌ها زبان گویای جامعه هستند، اظهار داشت: رسانه‌ها در واقع پلی هستند که هم مشکلات را به مسئولان و هم عملکرد مسئولان را به مردم منتقل می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید به رسانه‌ها احترام بگذارند، گفت: ضروری است که رسانه‌ها را بازوان توانمند مدیران و مسئولان ببینیم و در جهت توسعه استان و کشور از ظرفیت آنها استفاده کنیم.

نماینده مردم بافق، بهاباد، خاتم، ابرکوه و مهریز در مجلس شورای اسلامی افزود: از رسانه‌ها هم این انتظار وجود دارد که همیشه مشکلات مردم را دنبال کنند و در قالب نقد این مسائل و مشکلات را به گوش مسئولان برسانند.

صباغیان خاطرنشان کرد: نقدی که توسط رسانه‌ها انجام می‌شود می‌تواند کارگشای بسیاری از مسائل و مشکلات جامعه باشد اما باید رسانه‌ها هم توجه لازم را داشته باشند که این نقد منصفانه باشد.

وی تاکید کرد: مسئولان در صورتی که رسانه‌ها را در کنار خود ببینند و از ظرفیت آنها به درستی استفاده لازم را ببرند، می‌توانند در زمینه رفع مشکلات بهتر عمل نمایند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page