توصیه ها و سفارشات جدی شورای اسلامی دوره چهارم به پنجم

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 3 بهمن 1396
توصیه ها و سفارشات جدی شورای اسلامی دوره چهارم به پنجم

جدیت در تکمیل و پیگیری موارد تقسیماتی،جوار معدنی، توسعه انسانی و بومی گزینی مسئولیت ها از جمله مواردی بود که عباسی، نایب رییس و سخنگوی شورای اسلامی دوره چهارم شهر بافق در مراسم تجلیل از شورای شهر چهارم مطرح کرد.

جدیت در تکمیل و پیگیری موارد تقسیماتی،جوار معدنی، توسعه انسانی و بومی گزینی مسئولیت ها از جمله مواردی بود که عباسی، نایب رییس و سخنگوی شورای اسلامی دوره چهارم شهر بافق در مراسم تجلیل از شورای شهر چهارم مطرح کرد.
وی ضمن تشکر از برگزار کنندگان این مراسم گفت: یکی از برنامه هایی که باید مورد توجه بیشتر فرماندار و مسوولین شهرستان قرار گیرد این است که برگزاری مراسم تجلیل و حتی اهمیت دادن به دو اصل تشویق و تنبیه به موقع ، در فرهنگ سازی و پیشرفت و اصلاح جامعه نقش موثری دارد .
عباسی ضمن ابراز سپاس و قدردانی از مردم نجیب بافق به جهت حسن اعتماد به شورای اسلامی دوره چهارم و نیز همکاری خوب و شایسته آنان خطاب به همشهریان خود اظهار داشت:ضمن اینکه این شورا سعی داشت از هیچگونه تلاشی در راستای پیشرفت و تظلم و دادخواهی دریغ نورزد، از همه همشهریان درخواست می نماییم، در صورت وجود هر گونه کوتاهی و تقصیر در امور،با کرامت و بزرگواری خود، این شورا را مورد عفو قرار دهند.
وی یادآور شد: دوره چهارم دوره تعامل نسبی خوبی از جانب ما با سایر مسوولین شهرستان بود که امیدواریم فعالیت های انجام شده مرضی خالق متعال و مخلوقین وی قرار گیرد.
عباسی عنوان کرد:از شورای اسلامی دوره پنجم نیز چند استدعای مصرانه داریم:
– تعامل و همفکری و همدلی خود با مسوولین ضمن ابراز انتقاد سازنده در راستای آبادانی شهر را از دست ندهند.
-وی پیگیری جدی شورای پنجم در امور مربوط به تقسیمات مرزی و توسعه جوار معدنی راکه وقت زیادی از شورای چارم را به خود تخصیص داد، نیز خواستار شد .
-عباسی خطاب به فرماندار گفت: حمایت شما و سایر مسوولین استان در توسعه نیروی انسانی این شهر و بومی گزینی مسوولین، از دیگر خواسته ها و انتظارات بحق مردم بافق است که میتواند در دفاع از حق مردم و اجحاف بیش از این آن ،مهم باشد.
ضرورت اهتمام شورا و شهرداری در زیرسازی و آسفالت و مرمت، به ویژه در برخی محلات و برزن -با توجه به قول شورای چهارم مبنی بر آسفالت اساسی پس از گاز کشی و آب و فاضلاب شهری- و نیز وخامت کوچه ها و خیابان ها و… از دیگر مواردی بود که سخنگوی شورای چهارم مطرح کرد.
در این جلسه زاده رحمانی، فرماندار بافق نیز دعوت شده بود.
وی، ضمن تشکر از میزبانی شهرداری و حضور اعضا شورا دوره چهارم و پنجم گفت: دوره های مسئولیت سپری می شود، آنچه می ماند اقدامات و تلاش انسان برای پیشرفت شهر و محیط پیرامون آن است.
فرماندار با تبریک مناسبت های در پیش رو و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: امیدواریم بیشتر از گذشته شاهد سازندگی و توسعه کشور باشیم.
وی افزود:بافق در مسیر خوبی قرار گرفته و توانسته با ورود به بخش های متعدد به سمت یک شهرستان متنوع پیش رود در حوزه زیرساخت ها ،بهره برداری از فیبر نوری دوم شروع شده و از جمعه گذشته، پهنای باند در این شهرستان نامحدود است و در حوزه برق هم یکی از معدود شهرستان های پایدار کشور هستیم.
زاده رحمانی با اشاره به بحث محور بافق – یزد افزود:با پیگیری های به عمل آمده، در این هفته دو حواله ۴۵۰ تنی و ١٠٠٠ تنی قیر تحویل دو پیمانکار می گردد.
وی تصریح کرد:۱۶کیلومتر دیگر از جاده ،آماده روکش آسفالت می باشد.
فرماندار بافق همچنین از ارتقای کارخانجات لوکوموتیو بافق تعمیرات اساس خبر داد.
زاده رحمانی در سایر حوزه ها بخصوص حوزه سلامت و بهره برداری از کلینیک در بهمن ماه سال جاری عنوان کرد: پس از بهره برداری از کلینیک، تلاش ها روی تکمیل بیمارستان ۹۶ تختخوابی متمرکز می شود.
فرماندار بافق استفاده از ظرفیت های موجود شهرستان توسط متقاضیان را موجب توسعه شهر دانست و خاطر نشان کرد: بسیاری از افراد می توانند علاوه بر کار در معادن و کارخانجات به تولید و فعالیت در زیربخش های مختلف کشاورزی بپردازند که این مهم در حال اتفاق افتادن است.
وی همچنین از نهایی شدن شهرک صنایع جانبی و تبدیلی باقرآباد، شهرک صنایع نامتعارف در محور یزد – بافق، اخذ محوز ایجاد ۴ کارگاه صنعتی کوچک روستایی و …نیز خبر داد.
محمد رنجبر، رئیس شورای سابق شهر در دوره چهارم گفت:شورا یک نهاد اجتماعی و پل ارتباطی مردم و مسئولین است.
وی افزود: موفقیت شورای چهارم مرهون حمایت های تمامی مسئولان شهر و مدیران مجموعه های معدنی است،به گونه ای که هم اکنون نیز این همدلی و وفاق وجود دارد.
رنجبر گفت: مردم در دوره قبل طعم شیرین همکاری را چشیدند به ویژه از زمانی که کار فرهنگی در بافق شروع شده است.
همچنین در این نشست مقرر گردید در اسرع وقت اهم گزارش کانگورو مکتوب شورای چهارم توسط شهرداری تهیه و از طریق رسانه هاو شورای اداری به اطلاع شهروندان رسانده شود
گفتنی است: این مراسم ظاهرا ساده ومختصر بر خلاف دوره های قبل، با گذشت ۵ماه از شروع به کار شورای جدید ،آن هم بدون حضور امام جمعه،دخالت فرماندار و حضور مسوولین برگزار گردید که به نظر می رسد با توجه به تلاش ها،فعالیت ها و رضایت های مردمی از این شورا، بیش از اندازه به ذهن افکار عمومی می زند.

حال باید دید با وجود فعالیت و تلاش مستمر شورای چهارم که مطلوب و مورد پسند اکثر شهروندان بوده است، فرماندار بافق چه توضیح وتوجیهی در خصوص این کوتاهی دارد ؟


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۲۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page