وقتی روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق خود را از اخذ مجوز برای برگزاری برنامه بی نیاز می داند!!!

دسته: اخبار ویژه
۳ دیدگاه
پنج‌شنبه - 9 فروردین 1397

خبرهای رسیده به «بافق فردا» حاکی از آن است که درحالی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در تدارک برنامه جشن در پارک وحشی بافقی و بخصوص دعوت از مجریان، خوانندگان و جوکر های پر حاشیه است که برای آن هیچ مجوزی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دریافت نکرده است.

این خبر می افزاید: طبق روال قانونی برگزاری هرگونه مراسم و دعوت از افراد برای سخنرانی یا اجرای برنامه نیازمند اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذی ربط خصوصا اداره ارشاد شهرستان است اما روابط عمومی شرکت سنگ آهن خود را از این ماجرا مجزا دانسته و بی هیچگونه مجوزیی در صدد برگزاری این برنامه است.

گفتنی است این برنامه روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی در حالی قرار است برگزار شود که در همان روز شهرداری بافق چندین برنامه برای شادی مردم تدارک دیده است.

همچنین شنیده ها حاکی از آن است که فرماندار بافق نیز چندی پیش به صورت غیر رسمی عنوان نموده در بافق بجای مسابقه برگزاری جشنواره ها و جشنهای مختلف سرگرم کننده، باید مسابقه کار و تلاش برگزار شود.

حالا باید منتظر ماند و دید آیا مسؤلین بافق نسبت به این اقدام و توهین آشکار به اداره ارشاد شهرستان واکنشی نشان داده و روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی را وادار به اخذ مجوز خواهند نمود؟


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۱۳
برچسب ها:
دیدگاه ها
مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 9 فروردین 1397 - 10:51 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

یعنی به نظر شما چون شهرداری برنامه داره ,سنگ آهن هیچ کار نباید بکنه و برنامه هاشو تعطیل کنه؟؟هر کس خواست میره پارک آبشار هر کس هم خواست میره پارک وحشی بافقی,خواهشا منطقی مطلب بنویسید

رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 9 فروردین 1397 - 10:36 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

متاسفانه با این برنامه ها که شهرداری وسنگ اهن دارن بجای پیشرفت در فرهنگ پسرفت داریم

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 10 فروردین 1397 - 12:16 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بنظر من شرکت سنگ آهن باید و میتواند اینچنین جشنهایی را برای فقط و فقط پرسنل خود برپا کند .

You cannot copy content of this page