دعوت از مردم بافق جهت مشارکت در برگزاری ویژه برنامه تولد دوست آسمانی من

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 25 فروردین 1397

به استحضار مردم شریف و شهید پرور شهرستان بافق می رساند با توجه به تقارن سالروز ولادت علمدار کربلا، حضرت اباالفضل العباس علیه السلام با سالروز ولادت علمدار کمیل، شهید ابراهیم هادی در روز یکم اردیبهشت ماه، گروه فرهنگی علمدار کمیل، متعلق به کانون فرهنگی تبلیغی آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی(ره) در نظر دارد که در این روز پر برکت، ویژه برنامه تولد دوست آسمانی من، شهید ابراهیم هادی را در گلزار شهدای گمنام مبارکه از ساعت ۱۷ عصر همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار نماید.

این مراسم هزینه هایی از قبیل هزینه کیک تولد و پذیرایی، کرایه سیستم صوتی، تبلیغات، اهدای جوایز، برنامه های جنبی و … در بر دارد که بنا داریم این مراسم تولد بصورت مردمی و #نذر_فرهنگی برگزار شود و همه بتوانند در برگزاری این برنامه شریک و سهیم باشند.
لذا مردم و خیّرین محترمی که قصد دارند به برگزاری این مراسم کمک مالی کنند و سهیم باشند می توانند با شماره ۰۹۱۴۰۴۶۳۹۵۵ و یا ۰۹۱۳۵۲۳۳۰۸۵ تماس حاصل نمایند و جهت واریز وجوهات و نذورات فرهنگی، شماره کارت دریافت نمایند. ضمناً آخرین مهلت جهت واریز نذورات ۳۱ فروردین می باشد.
همچنین قرار است طرح “کادوی تولد شهید” اجرا شود، بدین صورت که علاقه مندان به شهید ابراهیم هادی می توانند کادوهای نقدی و غیر نقدی خود را به مراسم بیاورند و به مجریان برنامه تحویل دهند که این کادوها به نیابت از شهید هادی به نیازمندان تحویل داده خواهد شد.

گروه فرهنگی علمدار کمیل
متعلق به کانون فرهنگی تبلیغی آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی(ره)


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۸۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page