مدیر کل امور روستایی استانداری یزد خبر داد:پرداخت تسهیلات با نرخ ۸ درصد به دهیاری ها برای ایجاد اشتغال

دسته: اخبار ویژه , روستا
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 15 آبان 1397
پرداخت تسهیلات با نرخ ۸ درصد به دهیاری ها برای ایجاد اشتغال

مدیر کل امور روستایی استانداری یزد از پرداخت تسهیلات با نرخ ۸ درصد به دهیاری و شرکت تعاونی دهیاری ها خبر داد.

مدیر کل امور روستایی استانداری یزد از پرداخت تسهیلات با نرخ ۸ درصد به دهیاری و شرکت تعاونی دهیاری ها خبر داد.

زارع با بیان اینکه تسهیلات به منظور کمک به رونق اشتغال و خودکفایی دهیاری ها بخش مرکزی اعطا می شود گفت:مسلما لازمه ماندگاری و تثبیت جمعیت در روستاها ایجاد زیر ساخت های ضروری برای فراهم کردن انگیزه و اشتغال جوانان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از بافق به عنوان شهرستان گردشگری معنوی مذهبی یاد کرد و اظهار داشت: شهرستان به دلیل برخورداری از علمای بزرگ و فرهیخته و همچنین وجود آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) می تواند به عنوان مجموعه گردشگری بزرگ در کشور بدرخشد .

وی به اقدامات صورت گرفته توسط فرماندار و بخشدار بخش مرکزی شهرستان بافق در حوزه توسعه زیرساخت اشاره کرد و یادآور شد: روستاها نیز قادر خواهند بود همانند ستارگانی درخشان در راستای توسعه ومعرفی شهرستان در نزدیک بدرخشند.

زارع همچنین به موضوع قانونی شدن تجمیع درآمد دهیاری های استان و کشور اشاره و تصریح کرد:احداث پروژه صنعتی، اقتصادی، خدماتی و گردشگری توسط دهیاران در تثبیت درآمد پایدار مثمر ثمر است.

مدیر کل امور روستایی استان یزد همچنین ابراز امیدواری کرد با احیا بند “و “در سال آینده نسبت به تقویت پروژه های عمرانی در کنار مالیات ارزش افزوده گامهای موثر برداشته شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۲۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page